Žaidimas suteikia atstumą kasdienio gyvenimo, realybės atžvilgiu. Kūrybos plotmėje -
tai vienas iš būdų, leidžiančių transformuoti tikrovę į atspindžio, t.y. regimybės pasaulį. Anot E.
Finko, žaidimo savitumas skleidžiasi galimybe atspindėti pasaulį, paremtą patyrimu, ir kartu
įkūnyti atotrūkį nuo atspindimo pasaulio. Žaismas kaip kūrybos savitumas taip pat yra būdingas ir
moderniajai lietuvių literatūrai. Remiantis Jurgio Savickio novelėmis bei Balio Sruogos
kūriniu ,,Dievų miškas“, aptarsiu, kaip kūrėjai pasitelkę žaidimo elementus kuria vaizduojamąjį
pasaulį.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!