2. VERSLO APRAŠYMAS
2.1. Verslo idėja
Kaimo turizmas – kelionė į kaimo vietovę, norint ištrūkti iš miesto triukšmo, skubos, užteršto oro, per
mažo judėjimo ir pailsėti kaimiškoje aplinkoje, užsiimant tai aplinkai būdinga veikla. Pagrindinis verslo
idėjos skatintojas tas, kad mano kaime nėra nei vienos kaimo turizmo sodybos, kuri vasaros sezonu
aptarnautų klientus.Be to pats esu gimęs ir auges kaime,todėl labai gerai žinau kaip gera ir ramu būna ten
vakarais,kai esi pavargęs nuo mašinų bruzgesio ir dulkių kvapo. Matyt tai buvo viena iš didesnių
priežasčių kodėl aš nusprendžiau kurti kaimo turizmo sodybą savo kaime. Iš mažesnių priežasčių galėčiau
įvardinti tai, kad ir pačiam yra malonu pailsėti savo sukurtoje aplinkoje, bei mėgautis mėgstama veikla.
2.2. Verslo tikslai
Mano manymu pati verslo idėja jau yra užuomazga vienam ar keliem tikslam. Vienu iš tikslų galima
laikyti ir pelno siekimą, kaip pragyvenimo šaltinį, taip pat siekimą įsitvirtinti ir konkuruoti su esamomis
konkurentėmis mūsų rajone. Juk neveltui verslas kuriamas tam, kad jis gyvuotų ir neštų pelną.Dar vienas
tikslas,tai plėtoti senuosius amatus-bitinikystę,žvakių gamybą iš natūralaus vaško.Parodyti dabarti niam
jaunumui kaip bitininkavo mūsų senoliai ir kaip bitinkaujama yra dabar.O manau pats nuoširdžiausias
tikslas yra padėti neįgaliems žmonėms integruotis į visuomenę,nes planuoju visą sodybą pritaikyti ir
neįgaliųjų poreikiams,tai takeliai specialūs,dūrys su specialiais slenkščiais,kad žmogus,kuris naudojasi
vežimėliu visur galėtų lengvai privažiuoti ir mėgautis visomis teikiamomis paslaugomis kaip ir
vaikštantys žmonės. Poilsis kaime skiriasi nuo kitų poilsio vietų savo ramumu, sąlyčiu su gamta, kaimo
gyvenimo būdo pažinimu. Poilsiautojo tikslas – bent trumpam pamiršti miesto įtampą, atsipalaiduoti,
fiziškai ir dvasiškai pailsėti, atgauti jėgas ir darbingumą. Vadinasi, sodybos šeimininko uždavinys – ne tik
tinkamai apgyvendinti atvykstančius poilsiautojus, bet ir pasirūpinti jų teigiamomis emocijomis,
pilnaverčiu poilsiu.
Kad būtų lengviau siekti savo užsibrėžtų tikslų reikia išsikelti uždavinius, kurių pagalba bus siekiami
tikslai.
Tad artimiausiais uždaviniais galiu laikyti šiuos:
1. Nusistatyti rinkos segmentą;
2. Nusistatyti vartotojų kategoriją;
3. Įsirengti patalpas;
4. Parduoti teikiamas paslaugas;
5. Įsitvirtinti rinkoje;
6. Užtikrinti ir išlaikyti paslaugų kokybę;
Tik įgyvendinus iškeltus uždavinius, bus pasiekti tikslai, o pasiekus tikslus galimės ištarti: „Aš tai
padariau“.
2.3. SSGG analizė
SSGG – tai reiškia nustatyti įmonės stiprias, silpnas puses bei išnagrinėti jos galimybes bei grėsmes.
SSGG analizė yra plačiai vartojamas metodas identifikuojant įmonės silpnąsias ir stipriąsias puses,
palankias progas ir grėsmes, taip pat strategiją, kuri nurodo geriausią porą tarp jų. Palankių progų ir
grėsmių identifikavimas padeda rasti realius pasirinkimus, ir iš ko pasirinkti.
Šios analizės pagalba bandysiu atskleisti įmonės stipriąsias ir silpnąsias puses, taip pat galimybes
ir grėsmes. Bet dabar trumpai apie visas šias dalis.
Stipriosios pusės: tai ištekliai, rinkos poreikiai bei įmonės kokybės vadybos skyriaus pagalba sugebėjimas
šiuos poreikius patenkinti. Tai gali būti finansiniai, marketingo, organizaciniai, techniniai ir darbo jėgos
ištekliai.Dar įtakoja tai,kad aplinkui nėra jokios konkurencingos sodybos,kuri teiktų tokias paslaugas,tai
manau butu dar neišnaudotų galimybių niša laisva.Reto pobūdžio edukacinės programos,kurios bus
pritaikytos neįgaliesiems,bei vaikams.
Silpnosios pusės: tai apribojimai ar trūkumai ištekliuose,trūksta aukštos kvalifikacijos darbuotojų , kas
rimtai įtakoja įmonės arba skyriaus veiklą.
Galimybės: tai palankios progos įmonės aplinkoje. Reikšmingos tendencijos yra vienas iš įmonės
galimybių šaltinių.Naujų ir retų edukacinių programų kūrimas.
Grėsmės: Grėsmės kyla naujų varžovų, technologinių pokyčių, lėto rinkos augimo, naujo reguliavimo ir
padidintos pirkėjų, tiekėjų derėjimosi galios forma.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!