TURINYS
ĮVADAS 3
1. ĮMONĖS ĮVAIZDIS 4
1.1 Įmonės įvaizdžio esmė 4
1.2 Įmonės įvaizdį lemiantys veiksniai 4
1.1.1 Įmonės vartotojo įvaizdis 4
1.1.2 Įmonės vadovo įvaizdis 5
1.1.3 Įmonės personalo įvaizdis 5
1.1.4 Įmonės vizualusis įvaizdis 6
1.3 Įmonės įvaizdžio strategijos 6
2. ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO PAVYZDŽIAI 7
3. ĮVERTINIMAS IR GRĖSMĖS 10
4. „GENIUS SPORTS“ SSGG ANALIZĖ 11
IŠVADOS 12
ŠALTNIAI 13
PRIEDAI 14
ĮVADAS
Temos aktualumas – šiuo darbu bandoma išanalizuoti kaip yra kuriamas įmonės įvaizdis,
kokie veiksniai jį lemia, su kokiomis problemomis susiduria įmonė formuodama savo įvaizdį.
Įmonės įvaizdis gali padėti konkurencinėje kovoje, kuri kasdien vis labiau juntama. Vis daugiau
kompanijų suvokia įvaizdžio svarbą, siekdami ekonominės sėkmės ir stabilumo. Geras įvaizdis yra
būtina sąlyga įmonei, norinčiai pasiekti ilgalaikę ir stabilią verslo sėkmę, pritraukiant naujus
klientus. Šiomis dienomis, norint išsilaikyti rinkoje, sulaukti didžiulio vartotojų dėmesio būtina
suformuoti įmonės įvaizdžio formavimo strategiją. Įvaizdžio kūrimas yra sudėtingas procesas, kurį
būtina gerai apgalvoti, ypač žvelgiant konkurenciniu požiūriu. Šiandieniniame verslo pasaulyje
kiekviena firma siekia pelno, mėgina būti stipri, išlikti aktyvioje rinkoje bei būti pranašesne už
konkurentus. Kiekviena įmonė turi stengtis išlaikyti savo verslą kuo efektingesniais būdais.
Mūsų pasirinkta organizacija yra „Genius Sports Group“. Tai sporto duomenų ir
technologijų įmonė, teikianti duomenų lygių valdymo, vaizdo perdavimo ir vientisumo paslaugas
pagrindinėms sporto lygoms, lažybų organizatoriams ir žiniasklaidos įmonėms. Tarptautinė
korporacija turi 16 padalinių visame pasaulyje. Jos pagrindinė būstinė yra Londone, tačiau įmonė
turi padalinius JAV, Kolumbijoje, Estijoje, Lietuvoje, Australijoje, Šveicarijoje, Bulgarijoje ir
Singapūre, kuriuose dirba daugiau nei 1500 darbuotojų.
Tikslas – išanalizuoti „Genius Sports“ organizacijos įvaizdį.
Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti įvaizdžio sampratą.
2. Išnagrinėti įmonės įvaizdžio formavimą teoriniu aspektu.
3. Parinkti įmonei tinkamiausius įvaizdžio stiprinimo metodus, remiantis teorijos
analize.
4. Atlikti organizacijos SSGG analizę.
5. Padaryti išvadas.
1. ĮMONĖS ĮVAIZDIS
1.1 Įmonės įvaizdžio esmė
Apie tai, kas yra įvaizdis, rašė daugelis autorių. Žodis „Įvaizdis“ reiškia paveikslą, pavidalą,
vaizdą, atspindį, parodymą, vaizdinį, panašumą, nors tai nevisiškai atskleidžia tikrąją įvaizdžio
esmę. Plačiau kalbant apie įmonės įvaizdį, išskiriami įvairių užsienio ir lietuvių autorių įmonės
įvaizdžio apibrėžimai.
Krasauskaitės S. (2004) teigimu, įmonės įvaizdis yra bendras ir vientisas įvairių visuomenės
grupių suvokimas ir supratimas apie kokią nors įmonę ir jos veiklą. Autorės teigimu, įvaizdis
įvardijamas kaip visuma žmonių sąmonėje kylančių įvairių nuomonių, požiūrių apie įmonę, kaip
apie tam tikrą objektą. Čeikauskienė M. (1997) teigia, kad paprastai įvaizdis aprėpia atributus, kurie
būdingi konkrečiam objektui. Įvaizdis gali keistis, priklausomai nuo pokyčių. Pasaulyje įmonės
įvaizdžio kūrimas laikomas vienu iš svarbiausių strateginio valdymo ir marketingo tikslų. Tai ne
mažiau svarbu, negu naujų technologijų diegimas, finansinės sferos stabilizavimas, personalo
ugdymas. (Čeikauskienė M., 1997, 52p.)
Pastaruoju metu mūsų šalyje niekas neabejoja, kad vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių
visuomenės požiūrį į konkrečią instituciją, jos ekonominę sėkmę, yra institucijos įvaizdis. Įvaizdis
neatsiranda savaime. Tai tikslinga veikla, nuolat planuojama, reikalaujanti daug pastangų ir
materialinių resursų. Įmonės stengiasi suteikti sau tokį įvaizdį, kuris išskirtų jas iš konkurentų.
Įmonės įvaizdis turi perduoti vieną aiškų pranešimą apie svarbiausius produkto pranašumus. Jei
įmonė nori, kad asocijuotųsi su puikia paslaugų kokybe, įvaizdis turi būti kuriamas kiekviename
įmonės žingsnyje ir pasakytame žodyje.
Įvaizdžiui turi įtakos reklama. Ji turi atskleisti įmonės individualumą. Reklamose
perteikiama tam tikra istorija, sukuriama speciali nuotaika, pasakoma kokių nors išskirtinių dalykų
apie įmonę. Organizacijos pastatas, kuriame ji gamina produktus ar teikia paslaugas yra labai svarbi
įvaizdžio dalis. (Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., 2003, 373-374 p.)
1.2 Įmonės įvaizdį lemiantys veiksniai
1.1.1 Įmonės vartotojo įvaizdis
Įvaizdį lemia gyvenimo būdas, visuomeninė padėtis ir asmeninės vartotojo...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!