ŽALIASIS MARKETINGAS IR ATSAKINGO VARTOJIMO FORMAVIMAS
DALYKO RAŠTO DARBAS/ ESĖ
Turinys
Žaliasis marketingas.......................................................................................................................................3
Socialiai atsakingas vartojimas.....................................................................................................................4
Socialiai atsakingas vartotojas ir socialiai atsakingos mąstysenos formavimas.........................................6
Išvados.............................................................................................................................................................8
Literatūros sąrašas.........................................................................................................................................9
Žaliasis marketingas
Žaliasis marketingas arba ekologinis marketingas atsirado 20 a. pabaigoje ir gali būti
apibrėžiamas, kaip žaliųjų prekių ar paslaugų prekybos procesas atsižvelgiant į jų naudą aplinkai.
Produktas ar paslauga turi būti ekologiškas arba gaminamas aplinkai nekenksmingu būdu,
pavyzdžiui, pagaminta be toksinių medžiagų, pagaminta iš perdirbtų medžiagų ar pagaminta iš
atsinaujinančių šaltinių (saulės / vėjo energija). Produktas turėtų būti suprojektuotas taip, kad būtų
remontuojamas, o ne išmetamas. Su laiku žaliojo marketingo samprata keitėsi ir buvo pabrėžiami
skirtingi aspektai: verslas buvęs problema, tapo vienu iš problemos sprendimo būdų, išskirtinai
ekologinės problemos pradėtos matyti plačiau, kaip socialinės, ekonominės ir teisinės problemos.
Žaliasis marketingas akcentuoja nebe neigiamą verslo poveikį aplinkai, o akcentuojama, kaip
dinamiškas verslo ir visuomenės santykis gali padėti spręsti ekologines, ekonomines, socialines
problemas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!