Darbo informacija

  •   Marketingas, Esė
  • DOCX failas, 44 KB
  •  10 psl., (2115 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

ŽALIASIS MARKETINGAS IR ATSAKINGO VARTOJIMO FORMAVIMAS

10 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Esė
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 10 psl., (2115 ž.)
Vertinimas:
10 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ŽALIASIS MARKETINGAS IR ATSAKINGO VARTOJIMO FORMAVIMAS
DALYKO RAŠTO DARBAS/ ESĖ

Turinys
Žaliasis marketingas.......................................................................................................................................3
Socialiai atsakingas vartojimas.....................................................................................................................4
Socialiai atsakingas vartotojas ir socialiai atsakingos mąstysenos formavimas.........................................6
Išvados.............................................................................................................................................................8
Literatūros sąrašas.........................................................................................................................................9

Žaliasis marketingas
Žaliasis marketingas arba ekologinis marketingas atsirado 20 a. pabaigoje ir gali būti
apibrėžiamas, kaip žaliųjų prekių ar paslaugų prekybos procesas atsižvelgiant į jų naudą aplinkai.
Produktas ar paslauga turi būti ekologiškas arba gaminamas aplinkai nekenksmingu būdu,
pavyzdžiui, pagaminta be toksinių medžiagų, pagaminta iš perdirbtų medžiagų ar pagaminta iš
atsinaujinančių šaltinių (saulės / vėjo energija). Produktas turėtų būti suprojektuotas taip, kad būtų
remontuojamas, o ne išmetamas. Su laiku žaliojo marketingo samprata keitėsi ir buvo pabrėžiami
skirtingi aspektai: verslas buvęs problema, tapo vienu iš problemos sprendimo būdų, išskirtinai
ekologinės problemos pradėtos matyti plačiau, kaip socialinės, ekonominės ir teisinės problemos.
Žaliasis marketingas akcentuoja nebe neigiamą verslo poveikį aplinkai, o akcentuojama, kaip
dinamiškas verslo ir visuomenės santykis gali padėti spręsti ekologines, ekonomines, socialines
problemas. 

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus