Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

ŽAIDIMŲ VARIKLIAI, OPENGL STANDARTAS. ANALIZĖ IR PALYGINIMAS

9.8 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Informatika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 20 psl., (4622 ž.)
Vertinimas:
9.8 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ŽAIDIMŲ VARIKLIAI, OPENGL STANDARTAS. ANALIZĖ IR PALYGINIMAS
Referatas

TURINYS
ĮVADAS.............................................................................................................................................................3
1.ŽAIDIMŲ VARIKLIAI..................................................................................................................4
1.1.Istorinė raida...........................................................................................................................4
1.2.Žaidimų variklių samprata ir panaudojimas............................................................................7
1.3.Žaidimų variklių struktūra.......................................................................................................9
2.OPENGL STANDARTAS ...........................................................................................................11
2.1.Istorinė raida.........................................................................................................................11
2.2.OpenGL samprata ir paskirtis...............................................................................................11
2.3.OpenGL panaudojimas.........................................................................................................13
3.ŽAIDIMŲ VARIKLIŲ IR OPENGL PALYGINIMAS ...............................................................15
4.ŽAIDIMŲ VARIKLIŲ IR OPENGL ATEITIES PERSPEKTYVOS ..........................................16
IŠVADOS..............................................................................................................................................18
LITERATŪRA......................................................................................................................................19

ĮVADAS
Kompiuterinių žaidimų industrijoje pirmieji žaidimų kūrimo varikliai pasirodė 1990-tųjų
pradžioje. Žaidimų varikliai yra galingi programinės įrangos paketai, kurie efektyviai naudoja
atvaizdavimo technologijas, specialias duomenų struktūras ir greitinimo technikas tam, kad
atvaizduotų trimačių objektų tekstūrą, scenas ir trimačius pasaulius realiu laiku. Tobulėjant žaidimų
industrijai ir diegiant naujas atvaizdavimo technologijas, atvaizdavimo našumas ir kokybė nuolat
auga. Žaidimų varikliai turi ne tik atvaizdavimo funkcionalumą, bet taip pat siūlo fizikos, garso,
tinklo, dirbtinio intelekto modulius ir grafinę naudotojo sąsają, skirtą valdyti naudotojo įvestį ir
išvestį [5].
Šiandien kompiuteriniai žaidimai yra itin sudėtingos sistemos, kurios susidaro iš universalaus
žaidimo variklio ir specifinių žaidimo elementų kaip žaidimo taisyklės ir duomenys (pvz.,
geometrija, tekstūros ir garso failai). Pagrindinis vaidmuo tenka žaidimo varikliui. Šis modulis yra
kompiuterinio žaidimo širdis ir pateikia pagrindinę sistemą, nepriklausomą nuo žaidimo. 

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus