Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Kompiuterinių žaidimų kūrimas naudojant Unity platformą

9.4 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Informatika , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 37 psl., (5483 ž.)
Vertinimas:
9.4 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Kompiuterinių žaidimų kūrimas naudojant Unity platformą
Baigiamasis bakalauro darbas

Turinys
Įvadas 1
Tikslas 1
Uždaviniai 1
Sąvokos 2
1. Analizė 3
1.1. Žaidimas AICafé 3
1.2. Unity 4
1.3. Unity Sentis 4
1.4. Mašininio mokymosi pradmenys 4
1.5. Naujų vaizdų generavimas 7
1.6. Modelio pasirinkimas 10
2. Metodika 12
2.1. Svarbiausios žaidimo esybės 12
2.2. Žaidėjo sąveika su aplinka 15
2.3. Žaidimo būsenų išsaugojimas ir atkūrimas 17
2.4. Meniu langai 18
3. Įgyvendimas 20
3.1. AI modelis Unity aplinkoje 20
3.2. Tekstūrų generavimas 20
3.3. Tekstūrų naudojimas 22
3.4. Klientų būsenos 23
3.5. Meniu langai 24
3.6. Tortų fabrikas 25
3.7. Būsenų išsaugojimas ir atkūrimas 26
Rezultatai ir išvados 28
Literatūros sąrašas 29
Priedai 30

Įvadas
Kompiuterinių žaidimų kūrimas yra daugelio įgūdžių reikalaujanti veikla. Priklausomai nuo
projekto apimties, žaidimo kūrimas gali apimti sistemų dizaino, programavimo, veikėjų ir
scenarijaus rašymo, muzikos ir garso efektų kūrimo, animacijos ir daugelį kitų kompetencijų.
Didelę veiklos dalį užima būtent meninio turinio kūrimas. Palengvinti šį uždavinį dažnai
naudojamas procedūrinis turinio generavimas. Pagal tam tikras taisykles kombinuojant ir
transformuojant turimus resursus gaunamas naujas turinys, pavyzdžiui turint kelis žaidimo
kambario 3D modelius juos galima sujungti į vieną žaidimo lygį. Procedūrinio generavimo
algoritmams būdingas atsitiktinumo parametras, kuris lemia, kad kiekvienos generacijos
rezultatas šiek tiek skiriasi.
Pastaraisiais metais vykstantis masiškas progresas generatyvinio dirbtinio intelekto (angl.
Artificial Intelligence, AI) srityje turinio generavimui atveria naujas galimybes. Jau dabar
egzistuoja AI naudojantys įrankiai, kurie palengvina animacijų, 3D modelių, tekstūrų ir
medžiagų, žaidėjo nevaldomų veikėjų elgsenos, dialogų ar žaidimo naratyvo medžių kūrimą,
balso ir muzikos sintezavimą.
Tikslas
Šio bakalaurinio darbo tikslas yra sukurti kompiuterinį žaidimą AICafé pritaikant AI modelį
procedūriniam meninio turinio generavimui.
Uždaviniai
Tikslui pasiekti iškeliami tokie uždaviniai:
Išanalizuoti žaidimo reikalavimus
Apžvelgti egzistuojančias generatyvinio AI architektūras
Išrinkti tinkamiausią AI modelį
Pritaikyti pasirinktą modelį žaidimo kūrimui
Sukurti žaidimą naudojant Unity karkasą

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus