Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

WALMART ANALIZĖ IR MARKETINGO PROGRAMOS TOBULINIMAS

9.9 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 20 psl., (2887 ž.)
Vertinimas:
9.9 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

WALMART ANALIZĖ IR MARKETINGO PROGRAMOS TOBULINIMAS

TURINYS
1.SITUACIJOS ANALIZĖ.......................................................................................................3
1.1Walmart pristatymas ir charakteristikos.............................................................................3
1.2Vidiniai Walmart aplinkos veiksniai..................................................................................5
1.3Išoriniai aplinkos veiksniai.................................................................................................6
2.ĮMONĖS MARKETINGO TIKSLAI IR STRATEGIJOS................................................7
3.PIRKĖJŲ IR KONKURENTŲ ANALIZĖ........................................................................11
3.1 Pirkėjų charakteristikos, tikslinis segmentas....................................................................11
3.2 Walmart padėtis rinkoje, konkurentai...............................................................................13
4.WALMART MARKETINGO PROGRAMOS TOBULINIMAS...................................15
4.1 Pirkėjų nuomonės tyrimas.................................................................................................15
4.2 Marketingo programos formavimas.................................................................................18
IŠVADOS

1. SITUACIJOS ANALIZĖ
1.1 Walmart pristatymas ir charakteristikos
Bendrovę 1962 m. įkūrė Semas Voltonas. Jis savo darbą pradėjo dar vadovaudamas
išparduotuvių „Ben Franklin“ tinklui. Dirbdamas ten, Semas atidžiai stebėjo ir analizavo
parduotuvės konkurentus. Vėliau remdamasis ,,Ben Franklin“ parduotuvės modeliu jis JAV
Arkanzaso valstijoje pastatė Waltmart pirmtaką. Šioje parduotuvėje viskas buvo nukopijuota nuo
„Ben Franklin“, pradedant apskaitos sistemomis, baigiant lentynomis.
Walmart centrai yra sukurti pagal europietiškų didžiųjų prekybos centrų modelį. Tai
tradicinio prekybos centro ir itin didelės mažų kainų parduotuvės derinys, užimantis milžiniškus
plotus. Walmart Stores, Inc. – didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas pasaulyje. Ši bendrovė
yra ir stambiausia įmonė pasaulyje gautų pajamų atžvilgiu. Kiekvieną savaitę šios įmonės
parduotuves aplanko daugiau nei 260 milijonų klientų, o pačių parduotuvių yra apie 11,695 visame
pasaulyje. Prekybininkai negali konkuruoti su Walmart dėl to, kad šis tinklas yra milžiniško dydžio.
Netgi 9 iš 10 amerikiečių gyvena bent 16 kilometrų spinduliu nuo šio tinklo parduotuvės. Todėl tai
suteikia didelį pranašumą elektroninės komercijos srityje, nes kompanija gali išsiųsti savo prekes
klientui iš parduotuvės sandėlių arba pirkėjas jas gali atsiimti artimiausioje parduotuvėje.
1 diagrama. 2016 JAV maisto prekių ir gėrimų pardavimų rinka.
Duomenys rodo, kad Walmart yra pardavimais pirmaujanti mažmeninės prekybos įmonė
Amerikoje. Tai, kad ji daugiausiai pardavė maisto prekių produktų rodo, kad ji yra lyderiaujanti įmonė.
2 diagrama. Pardavimų apimčių dinamika 2008-2016 m.
Rementis diagramos duomenimis grynieji pardavimai 2008-2016 metais buvo ganėtinai
stabilūs ir mažai kintantys. Šiek tiek išaugę lyginant su 2008 metais yra Walmart International
pardavimai, tačiau Walmart U.S sumažėję. 2016 m. didžiają pardavimų dalį sudarė Walmart U.S
(62,3%), daugiau nei per pus mažesnę- Walmart International (25,8 %) ir mažiausią- Sam‘s Clubs
(11,5%).

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus