Turinys
Įvadas 4
Santrauka 5
1. Verslo idėjos pristatymas 7
1.1. Verslo idėja 7
1.2. Pasirinktos verslo rinkos apžvalga 9
2. Verslo steigimas, organizavimas ir ištekliai 12
2.1. Teisinis veiklos reglamentavimas 12
2.2. Verslo steigimas 13
2.3. Verslo organizavimas 16
2.4 Reikalingi materialūs ištekliai 18
2.5. Personalas 20
3. Marketingo sprendimai 28
3.1. Tikslinės rinkos 28
3.2. Marketingo sprendimai 30
4. Finansinis pasirinktos idėjos įgyvendinimo pagrindimas 34
5. Rizikos įvertinimas 49
Išvados 51
Naudota literatūra 52
Įvadas
Kasmet Lietuvoje ir visame pasaulyje atsiranda vis daugiau viešbučių, kurių plėtimasis yra
susijęs su turizmo verslo plėtote. Viešbučio vadybos sėkmė priklauso nuo svečių priėmimo
tarnybos, kambarių ūkio, techninių tarnybų, maitinimo ir rinkodaros skyrių nepriekaištingo darbo.
Šiais laikais paprastoms įmonėms vis sunkiau patenkinti besikeičiančius vartotojų poreikius.
Norint atidaryti naują viešbutį reikia išnagrinėti viešbučio steigimo galimybes pasirinktame
mieste, ištirti konkurencinę situaciją, apžvelgti situaciją Lietuvoje, išsiaiškinti reikalingus
dokumentus viešbučio įregistravimui, numatyti darbuotojų skaičių ir reklamos rūšis bei formas,
pabandyti atlikti viešbučio finansinės veiklos analizę.
Spartūs ekonomikos pokyčiai, greita technologijų kaita, nauji iššaukiantys konkurentai
verčia įmones skirti didelį dėmesį strateginiam įmonės vystymui, pasitelkus verslo planą. Sparčiai
plėtoti Lietuvos viešbučių verslą skatina tai, kad Lietuva pradėjusi ilgą ir sudėtingą rinkos
ekonomikos procesą: kuriamos bendros su užsienio partneriais įmonės, skatinamos užsienio
investicijos. Atsivėrus sienoms į Lietuvą atvyksta svečių, kurie lanko gimines, pažystamus, tvarko
verslo reikalus bei dažniausiai apsistoja viešbučiuose.
Nors yra gana stipriai išplėtota pramogų ir laisvalaikio praleidimo paslaugų sfera, tačiau tai
tokia sritis, kurią galima dar tobulinti. Juk kiekvienas po sunkios darbo dienos, tik ir svajoja apie
poilsį ar įdomesnį laisvalaikio praleidimo būdą. Kad ir kaip vertintumėte miesto patogumus, tačiau
širdis vis tiek kartais traukia į gamtą, todėl ir pasirinkome “viešbutis medyje” verslą.
Pagrindinis mūsų steigiamo viešbučio veiklos tikslas – įgyvendinti verslo idėją, įsitvirtinti
rinkoje, padengti išlaidas ir gauti kuo didesnį pelną, teikiant kuo aukštesnės kokybės paslaugas bei
aptarnavimą.
Mūsų darbo tikslas: aprašyti pasirinktą verslo idėją ir jos vystymosi galimybes Lietuvos
rinkoje.
Darbo uždaviniai:
1. aprašyti verslo idėją ir apžvelgti jos rinką, ir konkurentus;
2. išanalizuoti viešbučio steigimo galimybes, organizavimą ir reikalingus išteklius;
3. pasirinkti tikslinę rinką ir jai pritaikyti konkrečius marketingo sprendimus;
4. atlikti viešbučio trejų metų prognozuojamą finansinės veiklos analizę;
5. įvertinti galimą riziką.
Darbo metodai: antrinių duomenų, norminių dokumentų, statistinių duomenų, įvairių
straipsnių analizė.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!