Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

VĮ LIETUVOS ORO UOSTAI, VILNIAUS FILIALO SKAITMENINIO MARKETINGO PRIEMONĖS

9.4 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 22 psl., (2749 ž.)
Vertinimas:
9.4 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

VĮ LIETUVOS ORO UOSTAI, VILNIAUS FILIALO SKAITMENINIO MARKETINGO PRIEMONĖS

TURINYS
ĮVADAS..........................................................................................................................................5
LITERATŪROS TEORINĖ ANALIZĖ ..........................................................................................6
VILNIAUS TARPTAUTINIS ORO UOSTAS ...............................................................................6
SKAITMENINIO MARKETINGO PRIEMONĖS .......................................................................10
SKAITMENINIO MARKETINGO APIBRĖŽIMAS ...................................................................10
SKAITMENINIO MARKETINGO PRIEMONĖS ..................................................................... 13
VILNIAUS FILIALO SKAITMENINIO MARKETINGO PRIEMONĖS ..................................16
IŠVADOS......................................................................................................................................17
SANTRAUKA...............................................................................................................................18
SUMMARY...................................................................................................................................19
LITERATŪRA..............................................................................................................................20
PRIEDAI........................................................................................................................................21
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1 lentelė. Reguliariųjų skrydžių aviakompanijos............................................................................8
2 lentelė. Skaitmeninio marketingo įvairių autorių pateikiamos sąvokos.....................................12
3 lentelė. Efektyvios interneto svetainės veiksniai........................................................................15
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Tarptautinis Vilniaus oro uostas...........................................................................................6
2 pav. Skaitmeninio marketingo tarpusavio ryšys su vartotojais...................................................11
3 pav. Įmonių marketingo komunikacijas sudarantys penki elementai.........................................13

ĮVADAS
Darbo pobūdis. Šiandieninėje visuomenėje vis didesnis dėmesys skiriamas skaitmeniniam
marketingui. Pabrėžiama, kad skaitmeninis marketingas ir jo priemonės yra žymiai efektyvesnės ir
veiksmingesnės, kadangi suteikia nukreipti reikiamą informaciją bei kitą tikslinę informaciją ir
pranešimą pagal kiekvieno vartotojo poreikius. Kursinis darbas yra teorinio pobūdžio. Vis daugiau
dėmesio skiriant užsienio skaitmeninio marketingo teorinei analizei, pasigendama tokių tyrimų atliktų
Lietuvoje. Siekiant pagerinti ir tuo pačiu pateikti įmonių skaitmeninio marketingo analizę, galima
pamatyti esančius trūkumus ir juos pašalinti, galima pamatyti privalumus ir juos dar labiau sustiprinti.
Darbo aktualumas. Tema „VĮ Lietuvos oro uostai, Vilniaus filialo skaitmeninio marketingo
priemonės“ aktuali, man, kaip ketvirto kurso bakalaurui, kadangi įsigilinsiu ir sužinosiu svarbiausias
skaitmeninio marketingo priemones, taip pat sužinosiu kokias skaitmeninio marketingo priemones
naudoja Tarptautinis Vilniaus oro uostas. Aktualu ir visuomenei, kuriai pateikus susistemintus
duomenis, gali vertinti kiekvienos ją dominančios įmonės pateikiamas skaitmeninio marketingo
priemones, o pačios įmonės, įžvelgdamos tam tikrus trūkumus – juos pašalinti.
Darbo problema. Kokią įtaką pirkėjams turi įmonės skaitmeninio marketingo priemonės?
Kodėl kiekvienoje įmonėje labai svarbu „turėti“ visas skaitmeninio marketingo priemones?
Darbo objektas. Skaitmeninio marketingo priemonės.
Darbo tikslas. Nustatyti Vilniaus filialo skaitmeninio marketingo priemones.
Darbo uždaviniai. 1. Teoriškai apibūdinti skaitmeninio marketingo sampratą. 2. Nustatyti
įmonių skaitmeninio marketingo komunikacijas sudarančius elementus. 3. Įvertinti Vilniaus filialo
skaitmeninio marketingo naudojamas priemones.
Metodo aprašymas. Darbo problemai nagrinėti naudojamas abstrakcijos metodas. Pasak R.
Tidikio (2003) kaip mokslinio tyrimo metodas, abstrakcija yra pagrįsta objektų visumos bei jų
santykių, mąstymu, išskiriant atskirai objektą ir nagrinėjant kaip savarankišką dalyką.
Šiame darbe, kurio problema yra naudojamos skaitmeninio marketingo priemonių įmonėse
tinkamumas, iš visų ciklo dalių išskirsime objektą – skaitmeninio marketingo priemones ir jį išsamiai
analizuosime ne tik Vilniaus filiale. Šis metodas yra tinkamas problemai nagrinėti, nes darbo problema
ir siekia visapusiškai atskleisti, skaitmeninio marketingo priemonių įmonėse tinkamumą.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, mokslinių šaltinių teorinė analizė, išvados. Įvade
nurodomas aktualumas aktualumas, darbo problema, objektas, tikslas. Tikslui pasiekti pateikiami
darbo uždaviniai. Pirmojoje darbo dalyje pateikiama literatūra nagrinėjama tema, darbo pabaigoje –
išvados, literatūros šaltinių sąrašas ir priedai.

1.LITERATŪROS TEORINĖ ANALIZĖ
1.1.VILNIAUS TARPTAUTINIS ORO UOSTAS
Autorė G. Jenciūtė (2017) pabrėžia, kad šiuo metu Lietuvoje veikia trys pagrindiniai ir
tarptautiniai oro uostai:

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus