TURINYS
ĮVADAS 4
VERSLO APRAŠYMAS 6
Įmonės aprašymas 6
Kuriamo verslo tikslai ir galimybės 6
MARKETINGAS 7
Rinkos apžvalga 7
Konkurencijos analizė 7
Marketingo priemonių planas 8
PASLAUGA 10
Paslaugos proceso aprašymas 10
Materialus ir nematerialus turtas 10
VADYBA IR PERSONALO POREIKIS 12
VERSLO RIZIKOS VEIKSNIAI 13
ĮMONĖS KAPITALO POREIKIS IR ŠALTINIAI 14
Užsakymo kainos paskaičiavimas 15
IŠVADOS 17
LITERATŪRA 18
ĮVADAS
Vienas iš svarbiausių etapų, pradedant savo verslą ar norint išplėsti veiklą, yra verslo
plano sudarymas.
Įmonė ar verslininkas, norėdami išlikti pilnaverčiais rinkos dalyviais, privalo žinoti
rinkos taisykles ir prognozuoti savo veiklą. Verslas grindžiamas tam tikrais tarpusavyje
sąveikaujančiais ekonominiais principais. Labai svarbu suprasti bendruosius verslo vyksmo dėsnius,
sudėtingą ekonominę aplinką, kurioje priimami organizaciniai – valdymo sprendimai.
Planavimas yra geros vadybos esmė. Versle stengiamasi išvengti rizikos, todėl tikslus
planavimas bei rizikos valdymas čia yra tiesiog būtinas. Planavimas – tai tikslų formulavimo ir
jiems įgyvendinti tinkamos veiksmų eigos nustatymo procesas. Tai pagrindinė verslo valdymo
funkcija [1].
Gero verslo plano parengimas yra labai svarbus ir verslininkui, ir investuotojui.
Investuotojai reikalauja aiškaus verslo plano, kad galėtų atsirinkti vertingus verslo projektus.
Siekdami įtikinti investuotojus, kad verslo idėja yra puiki, verslininkai investuoja daug laiko ir
energijos į verslo plano rengimą. Tokio plano parengimas ne tik padeda verslininkui gauti
finansavimą, bet ir numato gaires jo verslo idėjos progreso kontrolei. Taigi verslo planas padeda
struktūrizuoti ir fokusuoti mintis. Verslo planas nėra tik priemonė gauti finansavimą. Jis taip pat
padeda verslininkui aiškiau strategiškai mąstyti ankstyvojoje verslo fazėje ir numato gaires verslo
ateičiai. Norint parengti verslo planą reikia surinkti ir įvertinti įvairią informaciją: kas yra tiksliniai
klientai ir kokie vertė jiems siūloma koks rinkos dydis ir jos augimo tempai, kokia yra konkurencinė
aplinka, kokios pardavimų, kaštų ir pelno prognozės, kiek pinigų reikės pirmiems metams, koks
išorinis finansavimas reikalingas kokie nustatyti ilgalaikiai tikslai Kas priklauso vadybos komandai
(įgūdžiai, kompetencija).
Šiame verslo plane aprašytas individualios įmonės „Geod“ įkūrimas. Tai įmonė, kuri
užsiims geodeziniais ir žemėtvarkos darbais, kuriuos atliks greitai ir kokybiškai.
Geodeziniai matavimai – žemės sklypų kadastriniai matavimai – tikslus suformuotų
žemės sklypų plotų nustatymas, plano ir kitų duomenų, reikalingų įrašyti į kadastro duomenų bazę,
parengimas, tikslus žemės sklypo ribų posūkio taškų koordinavimas (LKS94 valstybinėje
koordinačių sistemoje). Geodezinius matavimus būtina atlikti norint parduoti ar pirkti žemės
sklypus, norint statytis pastatus, keičiant žemės sklypo paskirtį [2]. Įmonės vadovas ir darbuotojai
vadovausis užsibrėžtais tikslais ir vystys sėkmingą įmonės veiklą.
Darbo objektas ir darbo tikslas:
Darbo objektas: IĮ „Geod“ verslo planas;
Darbo tikslas: parengti IĮ „Geod“ verslo planą;
Darbo uždaviniai ir metodai:
Verslo plano uždaviniai yra šie:
1. Pateikti verslo idėjos esmę ir tikslą.
2. Atlikti IĮ „Geod“ rinkos analizę ir suformuluoti rinkodaros strategiją.
3. Sudaryti IĮ „Geod“ marketingo planą.
4. Parengti IĮ „Geod“ finansinį planą.
5. Įvertinti IĮ „Geod“ galimybes ir riziką.
Darbo metodai: mokslinės ir ekonominės literatūros analizė, finansinių rodiklių
skaičiavimas.
VERSLO APRAŠYMAS
Žmonės kasdien perka, parduoda bei nuomoja nekilnojamąjį turtą. Geodezijos
specialistai taip pat reikalingi inžinerinių tinklų statybos ir projektavimo įmonėms, kurių apstu
Šiauliuose ir aplink. Dėl šios priežasties yra steigiama IĮ „Geod“. Didžiuosiuose Lietuvos
miestuose geodezinius matavimus atliekančų įmonių yra susikūrę daugiausia, savaime
suprantama, veikla šiuose miestuose yra aktyviausia.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!