Darbo informacija

  •   Vadyba, Referatai
  • DOC failas, 135 KB
  •  18 psl., (3456 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

Verslo etiketas

9.3 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 18 psl., (3456 ž.)
Vertinimas:
9.3 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

REFERATAS
„Verslo etiketas“

TURINYS
ĮVADAS 3
1. NEPRIEKAIŠTINGAS PIRMASIS ĮSPŪDIS 4
2. VERSLININKO KŪNO KALBA 5
2.1. Elgesio kultūra 6
3. IŠVAIZDA,LEMIANTI SĖKMĘ 9
4. TINKAMAS PASISVEIKINIMAS IR PRISTATYMAS 10
5. KREIPIMASIS. JŪS AR TU? 11
6. SPECIFINIAI PIRMINIO SUSITARIMO BRUOŽAI 12
7. DERYBŲ EIGA 13
8. MANDAGUS ELGESYS SUSITIKIMŲ METU 15
9. STATUSO SIMBOLIAI 16
IŠVADOS 17
LITERATŪRA 18

ĮVADAS
Kiekvienas žmogus žino, norint kopti karjeros laiptais, vien specialybės žinių
nebepakanka.Vis dažniau tenka pasitelkti ,,šeštąjį pojūtį‘‘, sugebėti įsijausti į situaciją.
Geros manieros stiprina autoritetą ir pasitikėjimą savimi, palengvina bendravimą. Jūs
spinduliuojate kompetenciją ir žmogiškumą, kuris sustiprina jūsų patrauklumą, padeda atverti
visas duris ir palengvina gyvenimą. Beje, geros manieros padeda kopti karjeros laiptais , nes
profesionalus elgesys neretai leidžia įveikti bet kokį priešiškumą. Trumpai tariant, tai –
investicija, didėjanti po kiekvieno susitikimo ir teikianti naudą visur ir visada – taip pat ir
asmeniniame gyvenime.
Šio referato tikslas: suteikti reikalingiausių žinių, kaip verslininkai privalo elgtis
vienoje ar kitoje situacijoje, taip pat sužinoti kaip negalima elgtis, kad nebūtų pažeistas etiketas.
Referato uždaviniai:
1. Atskleisti koks turi būti sėkmingai dirbantis ir nepriekaištingai bendraujantis įmonės
atstovas.
2. Atskleisti pagrindinius kūno kalbos elementus, kurie gali padėti derybose.
3. Išsiaiškinti, koks aprangos kodas vyrauja verslo pasaulyje.
4. Sužinoti, kada galima kreiptis kreipiniu ,,Tu‘‘, o kada privaloma sakyti ,, Jūs‘‘. Išmokti,
kaip tinkamai reikia pristatyti naują žmogų darbuotojų kolektyvui.

1. NEPRIEKAIŠTINGAS PIRMASIS ĮSPŪDIS
Kiekvienas iš mūsų siunčia tam tikrus signalus, kuriuos iš karto užfiksuoja mus supantys
žmonės. Tik žvilgtelėję į pašnekovą, mes iš karto jį įvertiname. Keletas bendravimo minučių –
ir susidarome savo nuomonę apie tą žmogų bei ,,padedame jį į atitinkamą lentynėlę‘‘. Tai
nesąmoningas procesas, kiekviename iš mūsų vykstantis skirtingai, o to proceso eigą sąlygoja
kiekvieno asmeninė patirtis.
Visi mes paprastai turime susiformavusių tam tikrų vertinimo stereotipų. Neretai apie
žmogaus charakterį sprendžiame pagal to žmogaus išorės bruožus. Be to, palankų ar nepalankų
vertinimą dažnai įtakoja ir tuo metu mus apėmusi nuotaika.
Galima išskirti tokius mūsų simpatiją ar antipatiją lemiančius aspektus pirmojo susitikimo
metu:
Kūno laikysena,
Žvilgsnis
Rankos paspaudimas
Distancija
Balsto tembras
Apranga ir statuso simboliai
Kvapas
Charizma
Pirmąjį įspūdį susidarome per tris penkias sekundes. Susidarant nuomonę apie žmogų,
asmeninės žmogaus sąvybės turi skirtingą poveikį. Todėl labai svarbu pirmojo susitikimo metu
sutelkti dėmesį į savo laikyseną, mimiką ir gestus. Tokiu būdu galite pelnyti papildomų taškų.
Statuso simbolius - ,, roleksą‘‘ ant riešo ar kvepalus – derėtų naudoti saikingai, kad
nesukeltumėte nepageidaujamos reakcijos.
Tokiais atvejais, mažiau reiškia daugiau. Ypatingą reikšmę formuojantis kitų žmonių
nuomonei apie jus turi balsas. Jei jūsų balso tembras maloniai nuteikia pašnekovą, galite tikėtis,
kad nusipelnėte papildomų taškų.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus