Verslas – verslui marketingas „Bidvest 3663“
Referatas
Turinys
Turinys.............................................................................................................................................................2
ĮVADAS...........................................................................................................................................................3
1.Organizacijos pristatymas........................................................................................................................4
2. Tikslinis klientas...........................................................................................................................................5
3. Prekinio ženklo valdymas.............................................................................................................................5
3.1. Įvaizdžio kūrimas..................................................................................................................................5
3.2. Esminės prekės ženklo asociacijos........................................................................................................6
3.3. Pozicionavimas......................................................................................................................................6
3.4. Pokrizinio laikotarpio perzicionavimo strategija...................................................................................6
4. Konkurentai..................................................................................................................................................7
4.1. „Bidvest 3663“ ir konkurentų palyginimas............................................................................................7
4.2. „Brakes“................................................................................................................................................8
4.3. „Total Foodservice“...............................................................................................................................8
4.4. „Creed“..................................................................................................................................................8
4.5. Strateginių grupių žemėlapis.................................................................................................................9
5. Ryšiai su vartotojais...................................................................................................................................10
5.1. Lojalumo skatinimas............................................................................................................................10
6. Rėmimo kompleksas..................................................................................................................................10
6. 1. Asmeniniai pardavimai.......................................................................................................................10
6.2. Reklama...............................................................................................................................................11
6.3. Pardavimų skatinimas..........................................................................................................................11
6.4. Populiarinimas.....................................................................................................................................11
7. Pridėtinės vertės kūrimas............................................................................................................................11
Išvados............................................................................................................................................................13
ĮVADAS
Konkurencingoje verslas-verslui rinkoje veikiančioms organizacijoms kiekvienas
klientas yra gyvybiškai svarbus. Įmonės savo rinkoje turi pasiūlyti reikiamą produktą ir jo pridėtines
naudas, suteikiančias klientui papildomą vertę. Kaip ir verslas-vartotojui rinkoje yra svarbu pažinti
kiekvieną savo klientą, išsiaiškinti jo poreikius bei juos patenkinti.
Verslas-verslui marketingas turi ypatingą svarbą kiekvienai organizacijai, siekiančiai
įgyti lyderio pozicijas rinkoje. Tinkamas pozicionavimas, stiprūs ryšiai su klientais, rėmimo
priemonės, prekinio ženklo valdymas – tai pagrindiniai veiksniai, lemiantys organizacijos sėkmę.
Šiame rašto darbe pristatoma „Bidvest 3663" įmonė, veikianti Didžiosios Britanijos
verslas-verslui rinkoje. Būdama viena iš lyderiaujančių organizacijų savo rinkoje, „Bidvest 3663"
yra "vienos stotelės" maisto tiekėja kitoms verslo organizacijoms, arba kitais žodžiais tariant,
maisto produktų didmenininkė. Nepaisant ypatingai konkurencingos rinkos įmonė sugeba išlaikyti
didžiulį produktų asortimentą, patikimą kokybę, prieinamas kainas ir tuo pačiu, pirmaujančias
pozicijas tarp kitų tokia pat veikla užsiimančių įmonių Didžiojoje Britanijoje.
Pirmiausiai darbe apžvelgiama „Bidvest 3663" organizacijos veikslo kryptis, jos
teikiamos paslaugos ir siūlomi produktai. Toliau pristatomi įvaizdžio formavimo ypatumai, prekės
ženklo valdymas ir pozicionavimas.
Taip pat atliekama konkurentų apžvalga, kuria remiantis įvardijamaos stipriosios ir
stipriosios organizacijos pusės.
Darbas baigiamas atliekant ryšių su vartotojais ir rėmimo komplekso apžvalgą
Smulkiau pristatomi rėmimo elementai, tokie kaip asmeniniai pardavimai, pardavimų skatinimas,
populiarinimas ir reklama.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!