VARTOTOJO APSIPRENDIMĄ LEMIANČIŲ VEIKSNIŲ, RENKANTIS ŠOKOLADĄ, VERTINIMAS
Marketingo tyrimas
TURINYS
TURINYS.............................................................................................................................................2
ĮVADAS...............................................................................................................................................3
1.TYRIMO OBJEKTO APRAŠYMAS IR MARKETINGO TYRIMO PROBLEMOS
FORMULAVIMAS ..........................................................................................................................4
2.MARKETINGO TYRIMO TIPO PARINKIMAS ...................................................................6
3.DUOMENŲ RINKIMO METODO IR FORMOS PARINKIMAS .........................................6
4.ATRANKOS BŪDO PARINKIMAS ......................................................................................8
5.IMTIES DYDŽIO NUSTATYMAS ........................................................................................9
6.DUOMENŲ RINKIMAS .........................................................................................................9
7.DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS ..............................................................10
IŠVADOS...........................................................................................................................................17
LITERATŪROS SĄRAŠAS ..............................................................................................................18
PRIEDAI............................................................................................................................................19
ĮVADAS
Šokoladas vienas iš populiariausių desertų pasaulyje. Jo paklausa ir pasiūla yra didelė
visame pasaulyje. Rinkos tyrimų kompanijos „TNS“ atliktas tyrimas rodo, kad Lietuvos gyventojai
yra dideli šokolado mėgėjai – šokoladinius batonėlius bei plyteles bent kartą per savaitę prisipažino
valgantys 35 proc. lietuvių. Be to, šokoladas yra vienas dažniausiai naudojamų ingredientų
įvairiems konditeriniams gaminiams.„Euromonitor International“ ekspertų duomenimis Lietuvos
šokolado rinkos vertė viršyja 230 mln litų. Apžvelgus Lietuvos šokoladų rinka matyti, kad yra daug
šokoladų rūšių, taip pat yra nemažai įmonių gaminančių bei importuojančių šokoladą. Kiekvienas
gamintojas siekia užkariauti kuo didesnę rinkos dalį. Kad tai padaryti, reikia maksimaliai tenkinti
vartotojų poreikius. Todėl kyla klausimas – kokio šokolado vartotojai nori? Šiame bus nagrinėjami
įvairūs veiksniai turintys įtakos vartotojo apsisprendimui pirkti šokoladą, bus nustatynejamas jų
svarbumas.
Darbo tikslas: įvertinti veiksnių, darančių įtaką vartotojų apsisprendimui perkant šokoladą,
svarbumą Kauno apskrityje;
Darbo uždaviniai:
1)Apžvelgti marketingo tyrimų tipus ir pasirinkti tinkamiausia mūsų nagrinėjamai
problemai;
2)Apžvelgti duomenų rinkimo metodus ir pasirinkti tinkamiausia mūsų nagrinėjamai
problemai;
3)Pasirinkti imtį ir atlikti tyrimą
4)Išanalizuoti duomenis;
Darbo metodika: mokslinės literatūros ir interneto puslapių bei elektroninių straipsnių
analizė, pasirinkimas patraukliausios tyrimo metodikos nagrinėjimai problemai, informacijos
rinkimas bei įvertinimas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!