TURINYS
SANTRAUKA
ĮVADAS
APLINKOS VEIKSNIŲ POKYČIAI
RINKODARA
RINKODARA
PASLAUGŲ IR KONKURENTŲ VIDUTINĖS KAINOS
VANDENS MOTOCIKLŲ NUOMOS PAJĖGUMAS
PASLAUGŲ PLANAS
IŠLAIDOS PASTATŲ NUOMAI
IŠLAIDŲ APSKAIČIAVIMAS
ILGALAIKIO TURTO AMORTIZACINIŲ ATSKAITYMŲ PLANAS
MEDŽIAGOS VANDENS MOTOCIKLŲ PRIEŽIŪRAI
POREIKIS IR IŠLAIDOS ELEKTRAI (JĖGAI)
DARBO UŽMOKESČIO APSKAIČIAVIMAS
KAŠTŲ PLANAS
SĄNAUDOS REKLAMAI IR PRODUKTYVUMO ĮVERTINIMAS
BENDROJI METINĖ SAVIKAINA IR PELNINGUMO NUSTATYMAS
INVESTICIJŲ PLANAS
PROJEKTO FINANSAVIMO POREIKIS IR ŠALTINIAI
PROJEKTO GRYNŲJŲ PINIGŲ APSKAIČIAVIMAS
INVESTICIJŲ IR GRYNŲJŲ PINIGŲ SRAUTAI
LŪŽIO TAŠKO ANALIZĖ
SSGG ANALIZĖ
IŠVADOS
LITERATURA
SANTRAUKA
1. Kuriamos verslo įmonės:
Pavadinimas: “Kauno marios”
Nuosavybės forma: uždaroji akcinė bendrovė
2. Verslo:
Pobūdis: sporto turizmas
Rūšis: vandens motociklų nuoma
3. Potencialūs verslo vartotojai:aktyvaus sporto megėjai
4. Esminiai įmonės tikslai:populiarinimas vandens sporto,laisvalaikio veiklos
asortimento plėtimas,kasmetinis pelno didinimas
5. Verslo finansiniai poreikiai:630000Lt
6. Prognozuojami finansavimo šaltiniai:
Nuosavos lėšos: 210324.53Lt
Kredito poreikis: 400000Lt
Kredito užstatas:namas Kauno rajone(600000lt)
7. Projekto investicijų atsipirkimo laikas:apie 5metus
8.Numatoma papildomai sukurti 2 papildomas darbo vietas sezoniniam
darbui
Įvadas
Norint,kad įmonė sėkmingai dirbtų ir duotų pelną ,nepakanka tik idėjos,būtina išanalizuoti mus
supančią aplinką ,ją įtakojančius veiksnius tam,kad nepatirtume nuostolių.Tuo labiau,kad sporto
turizmo verslas Lietuvoje yra dar pakankamai jaunas,neturi nusistovėjusių tradicijų,vis dar
besiformuojantis ir besikeičiantis.Žinome tik tai,kad šis verslas,protingai jį plėtojant,yra
pelningas,sukuriantis nemažai darbo vietų visame pasaulyje.
Gera idėja ir liks tik idėja,jeigu realiai neįvertinsime savo galimybių ją realizuoti.Būtina paruošti
kompleksą tarpusavy susijusių sprendimų ir veiksmų,būtinų tenkinant konkrečius pirkėjų poreikius ir
kartu siekiant pelno.Ši salyga yra pagrindinis marketingo uždavinys.Paslaugų marketingo planas turėtų
atsakyti į penkis svarbius klausimus,kuriuos rekomenduoja iškelti
Ch.Cooperis,J.Fletceris,D.Gilbertas,St.Wanhillas:
1. Ko mes norime?
2. Kur dabar esame?
3. Kur mes norime patekti?
4. Kaip mums ten patekti?
5. Kur mes patekome?
Kiekvienas klausimas yra lyg tam tikras marketingo planavimo etapas,turintis pateikti atsakymą.
(Vitkienė,2004,p.65)Taigi,norint sukurti pelningą verslo planą būtina išanalizuoti aplinkos
veiksnius,konkurentus,tikslingai apskaičiuoti biudžetą,pasitelkti reklamos priemones ir t.t