Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

UAB „Mažeikių autobusų parkas“ veiklos analizė ir perspektyvos

10 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Ekonomika , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 82 psl., (20846 ž.)
Vertinimas:
10 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

UAB „MAŽEIKIŲ AUTOBUSŲ PARKAS“ VEIKLOS ANALIZĖ IR PERSPEKTYVOS
Bakalauro baigiamasis darbas

SANTRAUKA
Bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama UAB „Mažeikių autobusų parkas“ veikla ir
numatomos jos perspektyvos.
Atlikus įmonės veiklos analizę galima įvertinti įmonės veiklos finansinę būklę, nustatyti
įmonės veiklą įtakojančius veiksnius ir priimti sprendimus, kurie galėtų pagerinti ateities
rezultatus.
Bakalauro baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys. Pirmojoje bakalauro studijų baigiamojo
darbo dalyje yra išanalizuoti ir susisteminti įvairių Lietuvos ir užsienio autorių teoriniai
įmonės veiklos vertinimo bei ją įtakojančių veiksnių aspektai bei identifikuoti įmonės veiklos
efektyvumo analizės metodologiniai aspektai. Antrojoje praktinėje dalyje išsamiai
analizuojama transporto paslaugas teikiančios įmonės UAB „Mažeikių autobusų parkas“
veikla, atliekant tradicinę įmonės veiklos finansinės būklės analizę bei įmonės veiklos
perspektyvų įvertinimą.

TURINYS
ĮVADAS 6
1. ĮMONIŲ VEIKLOS ANALIZĖS IR PERSPEKTYVŲ NUMATYMO TEORINIAI
ASPEKTAI 9
1.1. Įmonių veiklos analizės reikšmė ir būtinumas konkurencingos verslo rinkos sąlygomis..9
1.2. Įmonių veiklos analizės taikomi tyrimo metodai ir jų ypatybės 14
1.3. Įmonės veiklos analizei atlikti naudojamos finansinių ataskaitų dinamikos ir struktūros
analizės 175
1.4. Įmonės veiklos analizei atlikti naudojami santykiniai finansiniai rodikliai 176
1.4.1. Įmonės pelno, pelningumo bei mokumo analizė 186
1.4.2. Įmonės veiklos efektyvumo analizė 21
1.4.3. Įmonės veiklos perspektyvų vertinimas bankroto tikimybės ir veiklos prognozavimo
modeliais 298
1.5. Teorinės dalies apibendrinimas 34
2. UAB „MAŽEIKIŲ AUTOBUSŲ PARKAS“ VEIKLOS ANALIZĖ IR
PERSPEKTYVŲ NUSTATYMAS 36
2.1. UAB „Mažeikių autobusų parkas“ charakteristika 36
2. 2.UAB „Mažeikių autobusų parkas“ balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitų straipsnių
dinamikos ir struktūros analizė 40
2.3UAB „Mažeikių autobusų parkas“ pelno ir pelningumo rodiklių
analizė 52
2.4UAB „Mažeikių autobusų parkas“ mokumo rodiklių
analizė 56
2.5UAB „Mažeikių autobusų parkas“ veiklos efektyvumo rodiklių
analizė 63 2.6. UAB „Mažeikių autobusų parkas“ veiklos rezultatų
perspektyvos 68
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 78
LITERATŪROS SĄRAŠAS 823
PRIEDAI 85

ĮVADAS
Temos aktualumas ir naujumas. Šių laikų ekonomikos funkcionavimas yra
neįsivaizduojamas be išvystytos ir tinkamai funkcionuojančios transporto infrastuktūros.
Gamybinės ir paslaugas teikiančios įmonės naudoja transporto sektoriaus paslaugas gabenant
žaliavas, darbuotojus bei išvežant galutinius produktus, prekes ir tiekiant paslaugas. Svarbią
transporto dalį užima ir keleivių vežimas, užtikrinantis šalies, jos regionų, miestų ar
gyvenviečių funkcionavimą, gyventojų ryšius. Lietuvoje keleivių vežimo paslaugas teikia
visos susisiekimo rūšys, t.y. keleiviai naudojasi geležinkelio, kelių, vandens ir oro transporto
paslaugomis. Skirtingos transporto rūšys ne konkuruoja, o papildo viena kitą, padeda spręsti
vieną uždavinį – kuo geriau patenkinti ūkio ir gyventojų poreikius. Šios paslaugos atlieka
tokias svarbias funkcijas kaip socialines, susisiekimo, ekologines ar efektyvumo. Keleivių
vežimas turi ypatingą socialinę reikšmę (keleivių vežimo paslauga dažnai vadinama socialine
paslauga), kadangi žmonėms yra sudaroma galimybė nuvykti į darbą, mokymo ar gydymo
įstaigas, taip pat atlikti buitines – kultūrines keliones. Kelių transportas neabejotinai yra
populiariausia keleivių susisiekimo priemonė. Šia transporto rūšimi vežama apie 98% visų
keleivių (http://www.transp.lt). Todėl šiai transporto sričiai skiriamas didelis dėmesys.
Per pastaruosius 20 metų keleivių ir krovinių vežimo sektorius plėtojosi ir ženkliai
pasikeitė. 1993 metais Lietuvoje buvo tik 88 vežėjai, turintys licencijas vežti keleivius bei
krovinius, kurie turėjo tik 960 licencijuotų autobusų ir krovininių automobilių. 2012 metų
pradžioje Lietuvos vežėjai turėjo 7377 licencijas, suteikiančias teisę vežti keleivius ir
krovinius, o transporto priemonių parką sudarė daugiau kaip 31 tūkst. transporto priemonių
(http://www.transp.lt). Kalbant apie keleivių vežimo sektorių reikia atkreipti dėmesį į tai, kad
pagrindinė visuomeninio transporto rūšis Lietuvoje yra keleivių vežimas autobusais – jie
kursuoja 31 šalies miestų, taip pat tarpmiestiniais ir tarptautiniais maršrutais. Pagal Lietuvos
Respublikos Statistikos departamento duomenis 2011 m. autobusais vežta ~70 % keleivių,
keliavusių visomis transporto rūšimis. Keleivių vežimo autobusais sektorius taip pat ženkliai
pasikeitė per pastaruosius 20 metų. Pagal Valstybinės kelių transporto inspekcijos skelbiamus
duomenis...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus