Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Temperatūrinių krovinių pervežimo optimizavimas logistikos įmonėje

9.6 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Transportas ir logistika , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 20 psl., (2931 ž.)
Vertinimas:
9.6 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
ĮVADAS 3
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 5
1.1. Logistikos samprata 5
1.2. Vežėjo atsakomybė 6
1.3. Krovinių pervežimo optimizavimas 7
2. TYRIMO DIZAINAS 10
2.1. Įmonės veiklos pristatymas 11
2.2. Tyrimo rezultatai 12
Išvados 19
LITERATŪROS SĄRAŠAS 20

ĮVADAS
Temos aktualumas
Logistika yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, susijusi su kiekvienos šalies ekonomikos
vys- tymu. Logistikos procesai vyksta visur ir visada. Logistika skatina žmonijos gyvenimo lygio
gerinimą ir tobulinimą. Pagrindinė krovinio, temperatūrinio ar ne, pervežimo misija yra užtikrinti
reikiamo produktų kiekio pristatymą į tam tikrą vietą reikiamu laiku, neprarandant kokybės, bei
įmonei gaunant didžiausią pelną. Pervežimo specialistų uždavinys yra tiekti vartotojams prekes ir
teikti paslaugas efektyviausiu būdu. Christopher (2007) yra rašęs, jog logistika yra strategiškas
pirkimų valdymas, medžiagų detalių ir jau pagamintų daiktų sandėliavimas ir jų judėjimas kartu
su susijusios informacijos srautu organizacijoje ir jos rinkodaros kanalais, rentabiliai vykdant
užsakymus ir palaikant maksimalų esamą ir siekiant būsimo pelningumo.
Dažniausiai temperatūrinių krovinių pervežimas reikalauja temperatūrinio rėžimo.
Temperatūra tokiais atvejais būna palaikoma nuo -25 C iki +25 C. Tokiu būdu įvairūs kroviniai
gabenami ne tik šiltuoju metų sezonu, bet ir šaltuoju, kai turi būti palaikoma net ir kambario
temperatūra. Tokie kroviniai, kuriems yra būtinas stabilus temperatūros užtikrinimas, yra vežami
refrižeratoriais. Pagal tai, kokie kroviniai yra gabenami galima rinktis jų transportavimo būdui
tinkamiausią transportą.
Plečiantis tarptautinei prekybai, temperatūrinių krovinių pervežimo vaidmuo vis svarbesnis,
produktui keliaujant nuo gamintojo iki vartotojo, todėl paslaugų greitis ir kokybė tampa
bendrovės klientų konkurenciniu pranašumu. Šiandien daugėja įmonių, kurios logistikos
produktų pagalba už- tikrina efektyvų klientų logistinių sistemų funkcionavimą bei sprendžia jose
kylančius uždavinius. Logistikos įmonių tikslas - sukurti ilgalaikius, glaudžius santykius su
klientais, paremtus abipuse nauda bei tarpusavio supratimu. Logistikos organizacijoms svarbu
vertinti kliento pasitikėjimą jų paslaugomis, tad logistikos mokslo raidos stebėjimas, naujų
technologijų studijavimas ir naujovių diegimas yra svarbi kasdienė panašių įmonių veikla.
Norint, kad kliento poreikiai būtų patenkinti, pristatyti prekę ar suteikti paslaugą reikia būtent
tuo metu, kuriuo reikalauja klientas. Norint gauti pelną ir siekiant tinkamai aptarnauti klientus,
transporto įmonės turėtų suprasti, kaip svarbu nustatyti ir sudaryti tinkamus temperatūrinių
krovinių gabenimo maršrutus bei grafikus (Palšaitis, 2005).
Mokslinis temperatūrinių krovinių gabenimo problemų sprendimas pastaraisiais
dešimtmečiais Vakarų Europos šalims padeda pasiekti gerų verslo rezultatų, o teisingas ir
racionalus pervežimo uždavinių sprendimas gerokai sumažina verslo rizikos faktorių.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Panašūs darbai

Atsiliepimai apie mus