TARPTAUTINĖS ĮMONĖS ,,PIENO ŽVAIGŽDĖS“ MARKETINGO ANALIZĖ RUSIJOS RINKOJE
Savarankiškas darbas
TURINYS
ĮVADAS..........................................................................................................................................5
1.AB ,,PIENO ŽVAIGŽDĖS” VEIKLA .................................................................................6
1.1.AB ,,Pieno žvaigždės“ veikla............................................................................................6
1.2.AB ,,Pieno žvaigždės” paskirstymas, rėmimas, reklama..................................................7
1.3.AB ,,Pieno žvaigždės” Rusijos rinkos analizė..................................................................8
1.4.AB ,,Pieno žvaigždės asortimentas, kainos....................................................................10
IŠVADOS.....................................................................................................................................14
INFORMACIJOS ŠALTINIAI ..................................................................................................15
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1.4.1 lentelė Asortimentas ir kainos............................................................................................10
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1.1.1 pav. AB Pieno žvaigždės logo 1 ............................................................................................ 6
1.4.1 pav. Annele logotipas 1 ....................................................................................................... 13
1.4.2 pav. Svalia logotipas 1 ......................................................................................................... 13
ĮVADAS
Darbo aktualumas - akcinė bendrovė „Pieno žvaigždės", kuri įkurta 1998 metais, šiuo metu yra
viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų Baltijos šalyse. „Pieno žvaigždės didžiulį
dėmesį skiria naujų technologijų diegimui, naujausios ir patikimiausios pieno produktų
perdirbimų įrangos pirkimui, gamybos linijų modernizavimui.
Įmonė savo pagamintą produkciją platina tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Viena
didžiausių „Pieno žvaigždžių“, kaip ir kitų Lietuvos pieno gamintojų rinkų yra Rusija. Taigi
akcinės bendrovės „Pieno žvaigždės" marketingo veiksmai Rusijos rinkoje yra svarbūs ir lemia
įmonės produkcijos pardavimus šioje šalyje bei ženklią dalį įmonės pelno.
Darbo problema - kokia yra AB ,,Pieno žvaigždės“ veikla? Kas paskatino ėjimą į kitas rinkas?
Darbo tikslas - išanalizuoti tarptautinės įmonės „Pieno žvaigždės“ marketingo veiklą.
Darbo uždaviniai:
1.Pristatyti įmonės veiklą.
2.Pateikti internacionalizaciją įtakojusias aplinkybes.
3.Pateikti rinkos pasirinkimo priežastis bei aplinkos analizę.
4.Išanalizuoti įmonės prekių, kainų, paskirstymo ir rėmimo planus/strategijas atrinktoje
rinkoje.
Darbo objektas – AB „Pieno žvaigždės“ marketingo veikla.
Darbo metodai – mokslinės informacijos duomenų rinkimas, sisteminimas ir analizė.
Darbo struktūra: darbą sudaro vienas skyrius. Šiame skyriuje yra apžvelgiama AB ,,Pieno
žvaigždės“ veikla, internacionalizaciją įtakojusios aplinkybės, Rusijos rinkos pasirinkimo
priežastys taip pat išanalizuotas prekių asortimentas, kainos, rėmimas bei paskirstymas.
Darbo rezultatai - įmonė yra viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų Baltijos šalyse,
kasdien gamindama daugiau nei didelį sveikų, šviežių ir gardžių pieno gaminių asortimentą
tiekiamą tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. Svarbiausias bendrovės tikslas gaminti ir tiekti
pirkėjams tokius produktus, kurie visiškai atitiktų jų lūkesčius kokybės ir kainos atžvilgiu.
Darbo apimtis - darbą sudaro 15 puslapių, 1 lentelė, 3 paveikslai, 7 informacijos šaltiniai.
1.AB ,,PIENO ŽVAIGŽDĖS” VEIKLA
1.1.AB ,,Pieno žvaigždės“ veikla
Įmonė „Pieno žvaigždės“, įkurta 1998 metais, gruodžio 23 d šiuo metu yra viena
didžiausių ir moderniausių pieno perdirbėjų Baltijos šalyse. Po savo vėliava ji vienija gamybos
filialus: Kauno pieninę, „Panevėžio pieną“, Mažeikių pieninę ir Pasvalio sūrinę. Įmonės
produktų prekyba užsiima penki regioniniai prekybos padaliniai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje,
Panevėžyje ir Mažeikiuose.
1.1.1 pav. AB Pieno žvaigždės logo 1
Pildydami pažadą vartotojams – „sveikam gyvenimui!“ - „Pieno žvaigždės“ kasdien
gamina daugiau negu 500 pavadinimų sveikų, šviežių, gardžių pieno gaminių. Tiek Lietuvoje,
tiek eksporto rinkose (Baltijos šalyse, Rusijoje, NVS, Europos Sąjungoje, Japonijoje ir JAV),
įmonė garsėja kokybišku įvairių rūšių pienu, kefyru, sviestu, grietine, varške, jogurtais,
pieniškais desertais ir fermentiniu sūriu. Įmonė taip pat eksportuoja lieso pieno ir išrūgų
miltelius. Sekant pasaulinėmis maisto pramonės tendencijomis ir besikeičiančiais modernaus
vartotojo poreikiais, įmonės gaminamų produktų asortimentas kasmet atnaujinamas. Dėl nuolat
pristatomų ultramodernių produktų įmonė „Pieno žvaigždės“ rinkoje vadinama pieno madų diktatore.
Aukštą gamybos technologijų lygį „Pieno žvaigždės“ išlaiko nuolat investuodamos į
gamybos modernizaciją: gamybos filialuose kasmet diegiami nauji modernūs žaliavos
perdirbimo ir pakavimo įrenginiai, veikia kokybės laboratorijos. Kad pagaminti produktai kuo
greičiau pasiektų prekybos centrus ir pirkėjus, nuolat modernizuojama ir produktų užsakymo,
transportavimo bei sandėliavimo sistema 2002 metais įmonėje įdiegta kokybės valdymo sistema
ir suteikti kokybės sertifikatai ISO įpareigojo dirbti dar efektyviau, užtikrinant aukštą gaminamo
produkto kokybę.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!