Vadyba ir verslo administravimas
SVEIKATINGUMO PASLAUGA „MAUDYNĖS GONGE“
Paslaugų marketingas
TURINYS
ĮVADAS..........................................................................................................................................3
1.SVEIKATINGUMO PASLAUGA „MAUDYNĖS GONGE“ ....................................................5
1.1. SPA ir sveikatingumo paslaugų charakteristika...................................................................5
1.2.Paslaugos „Maudynės gonge“ koncepcija ir teikimo procesas..............................................6
1.3. Tikslinė auditorija..................................................................................................................8
1.4. Kaina......................................................................................................................................9
1.5. Paskirstymas........................................................................................................................11
1.6. Rėmimas..............................................................................................................................12
1.7. Fizinis akivaizdumas...........................................................................................................13
1.8. . Palyginimas su konkurentais ir silpnybių bei stiprybių išskyrimas...................................14
IŠVADOS......................................................................................................................................16
PASIŪLYMAI..............................................................................................................................18
LITERATŪRA..............................................................................................................................19
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1pav. SPA apsilankymo priežastys................................................................................................6
1 lentelė Įrangos kainoraštis..........................................................................................................10
2 lentelė Reklamos sąnaudos........................................................................................................10
ĮVADAS
Šiomis dienomis, kuomet visi žmonės linkę skubėti bei turi begales darbų, svarbu nors akimirką
skirti ir sau. Nerimas, depresija, liūdnos mintys užvaldo dažną žmogų, o jų atsikratyti būna labai sunku.
Be abejo šiais laikais yra ir nemažai priemonių, kurios gali padėti pabėgti nuo kasdienybės ir patirti
bent truputi ramybės, atsikvėpti nuo problemų. Tačiau nepaisant to, ne visos priemonės yra tokios
veiksmingos, kaip mes galbūt tikimės arba bent jau reiktų didinti paslaugų įvairovę.
Taigi, mūsų nuomone, atsižvelgiant į tai, kas tikrai yra aktualu šiomis dienomis, norime pasiūlyti
naują paslaugą, apie kurią jau sklando kalbos, tačiau ji dar nėra labai išpopuliarinta - tai garso terapija –
„Maudynės Gonge“. Tai gilus ir ilgai trunkantis masažas, suderinantis fizinį kūną ir sielą į visišką
rezonansą. Neigiamos emocijos ir chaosas yra sustabdomi, pašalinamas neritmingumas ir vidinis
pasipriešinimas, ir mūsų visumos būvimas vėl išlyginami ir atstatomas rezonansas. Šios maudynės
sustiprina: relaksaciją, kantrybę, savęs suvokimą, harmoniją, pasitikėjimą savimi, pasitikėjimą
gyvenimu, spontaniškumą, kūrybiškumą ir gabumus, kurie dažnai užmirštami ir ko žmogui šiandien
tikrai dažnai trūksta.
Darbo objektas. Garso terapija „Maudynės Gonge“
Darbo tikslas. Pristatyti naują siūlomą sveikatingumo paslaugą „Maudynės Gonge“ bei pateikti
jos tikslinę auditorija, kainą, fizinį akivaizdumą, paskirstymą ir pan.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti SPA ir sveikatingumo paslaugų charakteristiką;
2.Pateikti paslaugos „Maudynės gonge“ koncepciją ir teikimo procesą;
3.Nustatyti tikslinę auditoriją;
4.Nustatyti paslaugos kainą;
5.Pateikti duomenis apie paskirstymą;
6.Nurodyti rėmimo priemones;
7.Pateikti fizinį akivaizdumą;
8.Palyginti teikiamą paslaugą su konkurentais bei išskirti silpnybes bei stiprybes.
SVEIKATINGUMO PASLAUGA „MAUDYNĖS GONGE“
Šiame darbe pateiksime SPA ir sveikatingumo paslaugų charakteristiką, bendrą garso terapijos
„Maudynės gonge“ koncepciją bei tai, kaip bus teikiama paslauga, kokią naudą patirs vartotojas. Taip
pat pateiksime tikslinę auditoriją, kuriai bus skirta ši paslauga, paslaugos kainą, paskirstymą, kur bus
šią paslaugą galės rasti norintys ją išbandyti, nurodysime rėmimo priemones, kurios padės žmones
informuoti bei didinti paslaugos populiarumą, pateiksime fizinį akivaizdumą bei paslaugos stipriąsias ir
silpnąsias puses, palyginsime ją su konkurentų paslaugomis.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!