Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

„SUMMMIER“ PREKĖS ŽENKLO REKLAMOS ANALIZĖ

9.4 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 18 psl., (2653 ž.)
Vertinimas:
9.4 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

REKLAMOS KURSINIS DARBAS
„SUMMMIER“ PREKĖS ŽENKLO REKLAMOS ANALIZĖ

TURINYS
1.ĮVADAS................................................................................................................................3
1.2.Elektroninio marketingo apibūdinimas ir reklamos modeliai......................................4
2.PREKĖS ŽENKLO PRISTATYMAS................................................................................6
2.2.Marketingo komplekso elementai ir segmentavimas.....................................................8
3.KONKURENTŲ KOMUNIKACIJOS APŽVALGA.......................................................9
4.REKLAMOS KAMPANIJOS PLANAS..........................................................................12
4.1.Reklamos priemonės.......................................................................................................13
4.2.REKLAMOS MAKETAS IR ŠŪKIAI..........................................................................15
Šaltiniai...................................................................................................................................18

1.ĮVADAS
Darbo aktualumas. Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis.
Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir daugelio ekonominių sričių
egzistavimo. Reklama – tai informacijos apie produktus, jų ypatybes bei realizavimo formas
ir apie organizacijas, kurios gamina arba perduoda tas prekes ir paslaugas (Rupšplaukis ir kt.,
2019). Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali
didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių
pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip paveikti, kad jie taptų nuolatiniais
įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių su
kitomis prekybos įmonėmis, paslaugas teikiančiomis firmomis, kurios irgi siekia tokių pat
tikslų, Kiekviena verslo įmonė savo prekes ir pačią įmonę turi reklamuoti planingai, o tam
pasiekti reikalinga reklamos kampanija - nuosekliai tam tikrą laiką reklamos strategiją
įgyvendinantys veiksmai, kuriuos jungia kūrybinė idėja. Taigi, šiame darbe bus
nagrinėjamas ,,Summmier” įmonės naujo produkto vertė, dizainas, pasiekiamumas ir
reklamos kampanijos planas.
Problema. Naujo produkto, ,,Summmier bites”, įvedimas į rinką, viešinimas ir vertės
sukūrimas.
Objektas. ,,Summmier bites” šalčiu džiovintos uogos ir vaisiai.
Tikslas. Išnagrinėti naujo produkto ,,Summmier” reklamos kampaniją.
Uždaviniai.
1.Išanalizuoti prekės ženklą.
2.Išnagrinėti produkto vertę žmogui.
3.Išanalizuoti produktui pasiekiamumo.
4.Išnagrinėti marketingo komplekso elementus.
5.Apibrėžti produkto rinką bei kategoriją.
6.Sudaryti naujo produkto reklamos kampanijos planą

1.2 Elektroninio marketingo apibūdinimas ir reklamos modeliai.
Internetinis marketingas arba elektroninis marketingas yra toks marketingas, kuris labiau
nukreiptas į atskirą vartotoją, nei tradiciniai marketingo būdai. Šis marketingas leidžia
tiksliau nukreipti reklamą į tą žmogų, kuris būtų suinteresuotas susidomėti reklamuojamu
produktu ar paslauga. Tokio marketingo nauda juntama ne tik žmogui, kuriam yra kažkas
reklamuojama, nes tai padeda rasti tai, ko jis ieško, bet ir įmonėm, kurios ieško klientų.
Įmonės tokiai reklamai išleidžia žymiai mažiau lėšų, o ir jos panaudojamos daug efektyviau,
nei, pavyzdžiui, kabinant iškabą kur nors mieste, nes reklama pasiekia žmogų, kuris norės
pasinaudoti paslauga ar pirkti prekę. Elektroninis marketingas suteikia daugiau
personalizuotų reklamų pateikimo galimybių, nuo el. pašto siuntimo iki asmeninių paieškos
sistemose rodomų reklamą.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus