ĮVADAS
1.1. VERSLO IDĖJOS APRAŠYMAS
1.1. Istorija ir verslo idėjos gimimas
1.2. Verslo idėjos tikslai
1.3. Produkto apibūdinimas
1.4. Įmonės apibūdinimas
2.2. MARKETINGAS
2.1. Rinkos apžvalga
2.2. Potencialių pirkėjų įvertinimas
2.3. Konkurentai
2.4. Kaina
2.5. Reklama
3.3. PRODUKTO TEIKIMO APRAŠYMAS
3.1. Trumpas gamybos aprašymas
3.2. Gamybos savikaina
3.3. Produkto platinimas
4.4. RIZIKOS ĮVERTINIMAS
5.5. FINANSAI
6.1. Reikiamos lėšos, jų panaudojimas
6.2. Pardavimų prognozė
6.3. Pelno ataskaita
IŠVADOS
LITERATŪRA
PRIEDAI
Planavimas apibrėžiamas kaip pageidaujamos ateities numatymas, būdų jai pasiekti
pasirinkimas, įvykių analizė ir neatidėliotinų sprendimų priėmimas. Vienas iš svarbesnių etapų, norint
pradėti savo verslą, yra verslo plano sudarymas. Juo rinkoje galima vadovautis tarytum žemėlapiu,
kuris padeda kiekvienam bandančiam pasiekti užsibrėžtą tikslą. (1)
Verslo planas – tai vienas efektyviausių planavimo būdų, be kurio neapsieinama pradedant ar
plečiant savo veiklą. Prieš kelerius metus į Lietuvą atėjusi verslo plano sąvoka turėjo daugiau teorinę
reikšmę, tačiau vėliau partneriai ir bankai ėmė verslo plano reikalauti. Šiuo metu verslo planas yra
svarbus daugeliui įmonių, nepriklausomai nuo jų veiklos pobūdžio, rūšies ar dydžio, įgyvendinant
vieną ar kitą sumanymą.
Kiekvienam verslininkui – tiek steigiančiam naują įmonę, tiek įgyvendinančiam stambius
projektus, tiek keičiančiam funkcionuojančių įmonių gamybos struktūrą – reikia parengti verslo planą.
Tai dokumentas, padedantis gauti finansinę paramą iš investuotojų, surasti verslo partnerių.
Verslo planas - tai dokumentas, atspindintis firmos, įmonės būsimą (esamą) “veidą”.
Verslininkas kurdamas verslo planą turi išsinagrinėti rinką, apmąstyti savo galimybes dabartinėje šalies
ekonominėje padėtyje, konkurenciją, galimybę pritraukti investitorius, partnerius.
Verslo planas - tai planas, kurio dėka bus siekiama firmos (įmonės) klestėjimo, sėkmingos
kovos su konkurentais, gerų rezultatų rinkoje nepažeidžiant Lietuvos Respublikos konstitucijos,
įstatymų bei Vyriausybės nutarimų.
Darbo tikslas: išanalizuoti „arbūzų sulčių“ idėją ir pagrįsti ją marketinginiu, finansiniu
atžvilgiu.
Tyrimo objektas – “arbūzų sultys”.
Darbo uždaviniai:
1.1. pateikti verslo idėją;
2.2. aptarti verslo idėjos marketingo planą;
3.3. įvardinti produkto pateikimą, gamybą;
4.4. apmąstyti rizikos faktorius;
5.5. pateikti idėjos finansinį planą.
Darbo metodologija: rašydama darbą naudojausi literatūrine medžiaga, interneto pagalba atliktais
rinkos tyrimais ir kitais internetiniais šaltiniais.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!