Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

SUDOMINIMO BŪDAI RENGINIŲ STUDENTAMS REKLAMOSE

9.6 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 12 psl., (2261 ž.)
Vertinimas:
9.6 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

SUDOMINIMO BŪDAI RENGINIŲ STUDENTAMS REKLAMOSE

TURINYS
ĮVADAS....................................................................................................................3
1. Studentų renginių reklamose naudojamos sudominimo technikos .....................5
2. Vizualumo ir verbalumo santykis renginių studentams reklamose.....................6
3. Patrauklių renginių vaizdinių kūrimo metodai reklamoje....................................8
IŠVADOS................................................................................................................10
LITERATŪRA..........................................................................................................11
PRIEDAI.................................................................................................................12

ĮVADAS
Šiame, sparčiai tobulėjančių technologijų bei komunikacijos amžiuje, itin
svarbi yra reklama, kuri kasdien turi būti vis geresnė, paveikesnė ir vis labiau
patraukianti adresato dėmesį. Ji turi skatinti adresatą pasirinkti konkretų produktą
ar renginį, nes jų pasiūla šiomis dienomis yra gerokai didesnė, nei paklausa.
Studentiško gyvenimo būdo žurnale Njuspeipis kiekvieną mėnesį išspausdinamos
į bent kelis renginius studentus kviečiančios reklamos. Kadangi renginių pasiūla
nemaža, reklamos turi pranokti viena kitą ir atkreipti žurnalą skaitančių studentų
dėmesį ir juos sudominti pritraukdamos daugiau publikos į renginius.
Tyrimo objektas: paveikumo strategijos studentų renginių reklamose.
Tikslas: ištirti, kokius paveikumo būdus reklamose panaudojant yra
stengiamasi studentus pritraukti į jiems skirtus renginius.
Uždaviniai:
1. išskirti reklamose naudojamus sudominimo būdus;
2. nustatyti, kaip reklamose sąveikauja vizualumas ir verbalumas;
3. ištirti, kokiais būdais kuriami patrauklūs renginių vaizdiniai.
Tyrimo medžiaga: 31 reklama iš studentiško gyvenimo būdo žurnalo
Njuspeipis numerių, išleistų 2014-2015 metais.
Temos naujumas . Konkreti tema sudominimo būdai studentų renginių
reklamose iš žurnalo Njuspeipis anksčiau nėra tirta, tačiau reklamos paveikumas
anksčiau tyrinėtas R. Rapkauskaitės magistro darbe Reklamos paveikumo
gerinimo planas. Prekybos centrų tualetuose esančios reklamos rėmeliuose
atvejis, M. Macijauskaitės magistro darbe Internetinės reklamos efektyvumo
vertinimo modelis ir kituose darbuose.
Temos aktualumas. Tema aktuali, nes įvairūs renginiai studentams
rengiami dažnai ir norima į juos pritraukti kuo daugiau dalyvių, todėl reklamų
paklausa didelė, o šis tyrimas gali prisidėti gerinant šio tipo reklamų kokybę ir
paveikumą bei sudominimo lygį. Šių reklamų tikslinė auditorija – studentai, o
Lietuvoje jų ypač daug, todėl verta patyrinėti kokie studentų sudominimo būdai
efektyviausi ir ką reiktų keisti studentų renginių reklamose.
Tyrimo metodai: interpretacinis ir analitinis.
Pagrindinė teorinė literatūra : Reklamos teorijos apžvalgai naudota B.
Čereškos Reklama: teorija ir praktika (Vilnius: Homo liber, 2004). Darbe taip pat
remtasi E. Gabrėnaitės daktaro disertacija, S. Keturakio straipsniu Reklamų
vaizdų ir žodžio saveikos tyrimo metodologinės prielaidos bei Dž. Maskuliūnienės
straipsniu Spaudos reklamos poetika: verbalumo ir vizualumo dermė .
Darbą sudaro įvadas, analitinė dalis ir išvados. Įvade iškeliamas tiriamojo
darbo tikslas, suformuluojami uždaviniai, nurodomi tyrimo metodai, aptariamas
temos naujumas bei aktualumas, supažindinama su anksčiau atliktais tyrimais bei
teorine literatūra. Analitinė dalis skiriama į tris skyrius. Pirmajame jų, Studentų
renginių reklamose naudojamos sudominimo technikos, aptariamos tiriamose
reklamose naudojamos sudominimo ir dėmesio atkreipimo strategijos. Antrajame
skyriuje Vizualumo ir verbalumo santykis renginių studentams reklamose ,
aptariamas tekstinių ir vizualinių elementų santykis tiriamose reklamose ir jos
suklasifikuojamos pagal teksto ir iliustracijų kiekį, vizualumo ir verbalumo santykį
bei iliustracijų tipus. Trečiajame skyriuje, Patrauklių renginių vaizdinių kūrimo
metodai reklamoje, išskiriamos dažniausiai renginių reklamose aptinkamos
frazės, suklasifikuojamos ir trumpai pakomentuojamos savybės. Išvadose
pateikiami apibendrinti tyrimo rezultatai.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus