ŠOKIRUOJANČIOS TEATRO REKLAMOS PAVEIKUMO VARTOTOJUI VERTINIMAS
Kursinis DARBAS
TURINYS
Paveikslų ir lentelių sąrašas
Paveikslų sąrašas:
1 pav. United colors of Benetton reklama ..................................... Error: Reference source not found
2 pav. Reklamos poveikis vartotojui ............................................. Error: Reference source not found
3 pav. Oskaro Koršunovo teatro reklama. ..................................... Error: Reference source not found
4 pav. Vartotojo reakcijos į šokiruojančią reklamą modelis. ........ Error: Reference source not found
5 pav. Lietuvos Nacionalinio dramos teatro reklama. ................... Error: Reference source not found
6 pav. Teatro Kitas kampas reklama. ............................................ Error: Reference source not found
Diagramų sąrašas:
1 diagrama. Šokiruojančios reklamos kaip elementų visumos suvokimo priklausomybė nuo
lyties ................................................................................................................................................. 15
2 diagrama. „Kaip manote, kuriose srityse šokiruojanti reklama yra tinkamiausia?“ ..................... 16
3 diagrama. „Kaip, Jūsų nuomone, šokiruojanti reklama veikia visuomenę?“ ........ Error: Reference
source not found
4 diagrama. „Kas, Jūsų nuomone, lemia šokiruojančios reklamos išskirtinumą?“ ................... Error:
Reference source not found
5 diagrama. „Kokie vaizdiniai reklamoje Jus paveikia labiausiai?“ ...... Error: Reference source not
found
6 diagrama. Negalios vaizdinių paveikumo priklausomybė nuo išsilavinimo ......... Error: Reference
source not found
7 diagrama. „Kokias emocijas pirmiausia Jums sukelia ši reklama?“ .......... Error: Reference source
not found
8 diagrama. „Ar žinote, su kokia veikla susijusi ši reklama?“ ...... Error: Reference source not found
9 diagrama. „Kokių veiksmų paskatino imtis ši reklama?“ .......... Error: Reference source not found
10 diagrama. Paskatinimo apsilankyti teatre priklausomybė nuo socialinės padėties .............. Error:
Reference source not found
11 diagrama. „Kokias emocijas pirmiausia Jums sukelia ši reklama?“ ........ Error: Reference source
not found
12 diagrama. „Kokių veiksmų paskatino imtis ši reklama?“ ........ Error: Reference source not found
Lentelių sąrašas:
1 lentelė. Demografinių duomenų rezultatai .................................................................................... 12
2 lentelė. Koreliacijos koeficientų reikšmės .................................................................................... 14
3 lentelė. Koreliacijos koeficientų reikšmės ................................. Error: Reference source not found
4 lentelė. Koreliacijos koeficientų reikšmės Error: Reference source not found
ĮVADAS
Temos Aktualumas. Poindustrinėje visuomenėje rinkodara yra viena svarbiausių sričių,
lemiančių organizacijų veiklos efektyvumą ir sėkmę. Viena jos dalių yra reklama, kuri apima
komunikaciją, tiesiogiai apmokamą ir užsakomą konkretaus užsakovo, bei vykdomą naudojant
viešuosius komunikacijos kanalus. Ši sritis įgauna vis didesnę įtaką vartotojų pasirinkimams bei
gyvenimo kokybei, todėl yra svarbu suprasti, kas yra reklama ir kokį poveikį ji daro vartotojui.
Nesustabdoma technologinė pažanga skatina ieškoti ne tik naujų reklamos pateikimo kanalų, bet
taip pat ir būdų išsiskirti, patraukti vartotojo dėmesį. Viena naujausių galimybių išsiskirti šiandienos
reklamos triukšme yra šokiruoti vartotoją panaudojant provokuojančius vaizdus bei tekstą.
Šokiruojanti reklama renkasi strategiją, kuri pasižymi etikos normų, taisyklių peržengimu bei
šokiravimu vaizdais ir tekstu. Toks reklamos būdas labiausiai paveikia vartotojų emocijas bei
vertybinius aspektus, todėl šį poveikį yra sudėtinga įvertinti. Dažniausiai reklamos paveikumas
vertinamas dviem pagrindiniais aspektais: ekonominiu reklamos poveikiu organizacijai bei
komunikaciniu – psichologiniu vartotojui. Ekonominis reklamos poveikis yra nustatomas įvertinant
finansinius įmonės rodiklius, tačiau ekonominius pokyčius lemia ne tik reklama, bet ir daugybė kitų
išorinių ir vidinių organizacijos veiksnių. Atisžvelgiant į vadybinės krypties studijų specifiką ir
šokiruojančios reklamos išskirtinumą vartotojų emocijų paveikumui, šio darbo analizei buvo
pasirinkta nagrinėti reklamos poveikį psichologiniu – komunikaciniu aspektu, įvertinant reklaminės
kampanijos įtaką vartotojams iš psichologinės perspekyvos. Šokiruojančios reklamos tyrimų
Lietuvoje bei kitose šalyse laukas nėra plačiai ištirtas, todėl yra aktualu identifikuoti ne tik teorinius
šokiruojančios reklamos aspektus, bet ir empiriškai išanalizuoti konkretų atvejį.
Darbo problema: Kaip šokiruojanti reklama veikia vartotoją?
Darbo...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!