SLAPTO PIRKĖJO TYRIMAS
Pardavimų valdymo savarankiškas darbas
Turinys
1. BENDRA INFORMACIJA APIE OBJEKTĄ 4
1.1 .„CanCan pizza“ restorano aplinkos tyrimas 4
1.2 .„CanCan pizza“ picerijos aptarnaujantis personalas 8
2. „CANCAN PIZZA“ DARBUOTOJO BENDRAVIMAS 9
3. INFORMACIJOS SUTEIKIMAS 10
4. VIZITO ĮVERTINIMAS 11
Išvados 12
Literatūros sąrašas 13
Įvadas
Temos aktualumas. Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Stebint
įmonės darbuotojus natūralioje aplinkoje, įprastose situacijose ir įvertinant darbuotojų elgesį,
profesinius įgūdžius, aptarnavimo kultūrą bei kitus aptarnavimo aspektus, kurie yra svarbūs. Taip
pat yra reikšminga nustatyti silpnąsias ir stipriąsias darbuotojo puses, o tam būtina pasirinkti
tinkamą darbuotojo vertinimo metodą, nes visos darbuotojo turimos kompetencijos lemia klientų
pasitenkinimą kompanijos paslaugomis, jos veikla bei formuojamą lojalių klientų ratą. Slapto
pirkėjo tyrimai yra pati svarbiausia ir tuo pačiu visiškai objektyvi priemonė, skirta įvertinti klientų
aptarnavimo kokybę.
Problematika. Realus klientų aptarnavimo procesas vadovui dažnai yra sunkiai matomas,
nes jis aptarnavimą gali stebėti tik būdamas šalia darbuotojų. Dėlto dažnai iškyla problema:
darbuotojai stengiasi daug labiau negu tada, kai vadovo nėra šalia.
Darbo tikslas. Išanalizuoti esamą situaciją „CanCan pizza“ restorane
Darbo uždaviniai:
1. Taikyti slapto pirkėjo tyrimo metodiką.
2. Išanalizuoti pardavimo organizavimo kokybę „CanCan pizza“ restorane.
Darbo metodai. Informacinių šaltinių analizė, informacijos sisteminimas, stebėjimas,
kritinis vertinimas ir apibendrinimas.
1. BENDRA INFORMACIJA APIE OBJEKTĄ
2001 m. birželio 27 d. duris atvėrė pirmasis „Delano pica“ restoranas, įsikūręs Taikos pr.
61, Klaipėdoje. Jo populiarumas pateisino lūkesčius, todėl šiandien restoranų tinklas sparčiai
plečiasi. 2007 m. rugsėjį restorano „Delano pica“ pavadinimas buvo pakeistas į „CanCan pizza“.
Per mėnesį restoranai aptarnauja daugiau kaip 500 tūkstančių svečių, t. y.: daugiau kaip 6
mln. klientų per metus, visoje Lietuvoje. Įmonėje dirba daugiau nei 800 darbuotojų.
„CanCan pizza“ vizija: tapti geriausiu restoranų tinklu Baltijos šalyse, teikiančiu greito ir
kokybiško maitinimo lietuviškais bei kitų šalių virtuvių patiekalais paslaugas ir sukuriančiu gerą
nuotaiką savo klientams.
„CanCan pizza“ misija: teikiant aukščiausios kokybės paslaugas tapti maitinimo paslaugų
įmonės etalonu ir prisidėti prie visuomenės gerovės.
„CanCan pizza“ – vienas populiariausių restoranų tinklų Lietuvoje. Šiuo metu šalyje yra 26
restoranai: 11 restoranų Vilniuje, 6 Kaune, 3 Šiauliuose, po vieną Klaipėdoje, Alytuje,
Elektrėnuose, Panevėžyje, Marijampolėje ir Mažeikiuose, o Rygoje (Latvijoje) veikia 7 „CanCan
pizza“ restoranai.
„CanCan pizza“ išsiskiria maisto patiekalų įvairove, aptarnavimo sparta ir kokybe bei
lanksčia kainų politika. Restoranų „CanCan pizza“ populiarumas kasmet tik auga ir tai parodo
augantis lankytojų skaičius, o paslaugus „CanCan pizza“ personalas stengiasi pateisinti kiekvieno jų
lūkesčius.avyzdys.pdf
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!