Įvadas
Tyrimo objektas. Skaitmeninė rinkodara ir metodai, strategijos bei technologijos.
Tyrimo tikslas. Nustatyti skaitmeninės rinkodaros sampratą, jos metodus, strategijas ir
technologijas;
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti skaitmeninės rinkodaros sampratą;
2. Išsiaiškinti skaitmeninės rinkodaros metodus ir strategijas;
3. Išsiaiškinti skaitmeninės rinkodaros technologijas.
Skaitmeninė rinkodara – tai prekių ženklų reklamavimas, siekiant susisiekti su potencialiais
klientais naudojant internetą ir kitas skaitmeninės komunikacijos formas. Tai apima ne tik el. paštą,
socialinę žiniasklaidą ir internetinę reklamą, bet ir tekstinius bei daugialypės terpės pranešimus kaip
rinkodaros kanalą.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!