TURINYS
ĮVADAS..........................................................................................................................................3
Prekė................................................................................................................................................4
Kainodara.........................................................................................................................................6
Paskirstymas....................................................................................................................................7
Rėmimas..........................................................................................................................................7
SWOT analizė..................................................................................................................................9
IŠVADOS......................................................................................................................................10
Literatūra.......................................................................................................................................11
ĮVADAS
Mūsų pasirinktas darbo objektas yra šampūnas „Head & shoulders“. Šį šampūną gamina
kompanija Procter & Gamble. „Head & shoulders“ šampūnas yra numeris vienas Baltijos šalyse.
Kiek teko pastebėti, šios įmonės produktas yra mažai nagrinėtas todėl ši tema yra nauja ir
aktuali. Darbą sudaro keturios dalys: prekė, kaina, rėmimas ir paskirstymas. Pirmoje dalyje bus
įvertintas produktas trim lygiais ir tai, kas susiję su juo bei kartu su produktu vartotojui teikiamos
papildomos paslaugos ir nauda. Antroje dalyje bus pateikiama informacija apie kainodarą.
Įvardinsime pagrindinius tikslus, kurių, mūsų manymu, siekia įmonė nustatydama analizuojamos
prekės kainą bei palyginsime „Head & shoulders“ ir tiesioginio konkurento analogiškos prekės
kainas. Trečioje dalyje nagrinėsime paskirstymo būdus. Galiausiai, paskutiniame skyriuje
aptarsime esamą reklamą.
Manome, kad šis darbas yra aktualus, kadangi jis padės įsisavinti įgytas teorines žinias
apie marketingą, taip pat geriau suprasti su preke susijusius dalykus, tokius kaip jos
paskirstymas, rėmimas. Taip pat jis aktualus tuo, kad šią prekę galėsime palyginti su kitomis, ir
taip nustatyti, ar ji tikrai atitinka tai, kas buvo sakoma jos reklamoje. Darbą atliksime
naudodamos įvairią literatūrą apie marketingą, informaciją rastą internete.
Darbo tikslas: Išanalizuoti ir įvertinti „Head & shoulders“ pagal marketingo kompleksą.
Darbo uždaviniai:
1.Prekė
2.Kaina
3.Paskirstymas
4.Rėmimas
Prekė
Vieni iš pirkėjų perka prekės ženklą, nes prekės ženklas yra garsus ir gerai išreklamuotas,
dėl šios priežasties pirkėjai mano, kad tai bus kokybiška ir gera prekė. Kiti pirkėjai nekreipia
dėmesio į ženklą, o perka patį produktą, nes žino, kad tai kokybiškas gaminys, kurį naudojant
jaučiamas efektyvus poveikis plaukams.
„Head & shoulders“ šampūnas yra numeris vienas Baltijos šalyse pagal vertinę rinkos
dalies išraišką (agentūros „AC Nielsen“ duomenys paremti 2007 metų spalio ir lapkričio
tyrimais). Reguliariai naudojamas, „Head & shoulders“ pašalina matomas pleiskanas iki 100%.
„Head & shoulders“ šampūno formulė yra geriausia kada nors sukurta formulė nuo
pleiskanų, užtikrinanti geresnę plaukų apimtį ir padedanti atsikratyti net mažytį pleiskanų kiekį.
Atkuria galvos odos drėgmės pusiausvyrą ir suteikia plaukams nuostabią išvaizdą. Šampūnas
padaro plaukus minkštus ir žvilgančius. Padeda sumažinti plaukų slinkimą, susijusį su
pleiskanomis ir lūžinėjimu. Šampūnas suteikia drėgmės sausai galvos odai ir plaukams jis atkuria
sausus ir pažeistus plaukus, suteikia vėsos ir gaivos pojūtį. Taip pat efektyviai kovoja su
pleiskanų atsiradimo priežastimis. Riebūs plaukai išlieka lengvi. Sumažina galvos odos niežėjimą.
Asortimentas
„Classic Clean“ – „Kasdienė priežiūra“ – šampūnas, šampūnas ir balzamas du viename
nuo pleiskanų, normaliems plaukams.
„For Men Hair Endurance“ – „Vyrų plaukams stiprinti“ – šampūnas nuo pleiskanų skirtas
kasdieniam naudojimui. Padeda sumažinti plaukų slinkimą, susijusį su pleiskanomis ir lūžinėjimu.
„Hairfall Defense“ – šampūnas nuo pleiskanų, kasdienė priežiūra sausiems, pažeistiems ir
lūžinėjantiems plaukams. Su „ActiZinc“ sudėtimi su vitaminu E efektyviai kovoja su
pleiskanomis maitindamas galvos odą ir plaukus, kad plaukai mažiau lūžinėtų.
„Dry Scalp“ – „Sausa galvos oda“ – šampūnas nuo pleiskanų suteikia drėgmės sausai galvosodai ir plaukams.
„Sensitive“ – „Jautri galvos oda“ – šampūnas nuo pleiskanų, jautriai galvos odai.
„Natural Shine“ – „Natūralus žvilgesys“ – šampūnas nuo pleiskanų, silpniems plaukams.
„Smooth&Silky” – „Švelnumas ir minkštumas“ – šampūnas, šampūnas ir balzamas du viename
nuo pleiskanų, sausiems ir pažeistiems plaukams.
„Extra Volume“ – „Puresni plaukai“ – šampūnas nuo pleiskanų, visų tipų plaukams.
„Lasting Color“ – „Ilgai išliekanti spalva“ – šampūnas nuo pleiskanų su saulėgrąžų ekstraktu,
dažytiems plaukams.
„Citrus Fresh“ – „Citrusinių vaisių gaiva“ – šampūnas nuo pleiskanų su greipfrutų, citrinų ir
žaliosios arbatos ekstraktais.
„Ocean Energy“ – „Vandenyno energija“ – šampūnas nuo pleiskanų su vandenyno mineralais....
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!