SPECIALIOSIOS PEDAGOGIKOS IR LOGOPEDIJOS
BAKALAURO STUDIJŲ PROGRAMA
RUDENĖLIO GĖRYBĖS
Renginio scenarijus
IŠPLĖSTINIS RENGINIO PLANAS
Ugdymo įstaiga: VŠĮ Daugiafunkcis centras – mokykla „Svetlačiok“
Klasė: 2-3; Mokinių amžius: 8-10 metų;
Situacija
Pasirinkau vesti renginį tokia tema ( „Rudenėlio gėrybės“ ), nes praktiką atlikau rudenio
laikotarpiu ir kaip tik dabar prasideda sirgimo etapas, todėl nusprendžiau, kad vaikams būtų labai
naudinga gauti daugiau žinių apie rudens suteikiamas gėrybes (daržoves, vaisius, uogas).
Pasitarusi su praktikos vadove, nusprendėme , kad renginys turėtų būti, tik klasės mastu, nes visi
vaikai yra su dideliais specialiaisiais ugdymosi poreikiais ( dauguma turi autizmo spektro
sutrikimą). Jie nemėgsta masinių renginių, geriausiai jaučiasi savo klasėje, tarp savų draugų bei
mokytojų, todėl popietė apie rudens gėrybes vyko klasėje. Popietės forma pasirinkau labai
lengvą ir suprantamą vaikams.
Tema: „ Rudenėlio gėrybės „
Ugdymo tikslas:
Turtinti žinias apie rudenį, jo gėrybes, skatinti sveiką gyvenseną.
Ugdymo uždaviniai:
1. Ugdyti draugiškumą, kūrybiškumą, aktyvumą, meilę gamtai.
2. Skatinti vaikus daugiau valgyti daržoves, vaisius, uogas.
3. Minti mįsles apie vaisius ir daržoves.
4. Supažindinti vaikus, kokius vitaminus turi vaisiai , uogos ir daržovės.
Laukiami rezultatai: vaikai gaus daugiau žinių apie rudens gėrybes (vaisius, daržoves, uogas).
Forma: popietė.
Metodai: pokalbis, paaiškinimas, mįslių įminimas, demonstravimas, šokis.
Priemonės: dėdės Rudenėlio kostiumas, Vitamino kostiumas, pintinė pilna įvairių
vaisių, uogų ir daržovių, rudenio lapai, kortelės su mįslėmis.
Literatūra:
1. Laucienė, A., Keršienė R., Baltmiškienė R. ( 1999). Švenčių scenarijai. Šiauliai: K.J. Vasiliausko įmonė.
2. Papildomas ugdymas II (2002). Straipsnių rinkinys. Šiauliai: Šiaurės Lietuva.
3. Skaburskienė, G.R. (2001). Šypsenėlė. Vilnius:Adestora.
Pasiruošimas renginiui
Pasiruošimas renginiui vyko labai sklandžiai. Buvo renkamos įvairios įdomios
užduotys, kurios sudomintų vaikus. Užduotys buvo renkamos atsižvelgiant į vaikų supratimą,
todėl jos buvo pasirinktos labai paprastos, kad vaikai lengviau priimtų informaciją ir jiems būtų
įdomu. Popietės vedėja buvo Rudenėlis (studentė), jai asistavo Vitaminas (mokytojos asistentė).
Popietė vyko klasėje, tarp klasės draugų. Popietės vieta klasė pasirinktina, todėl , nes šios klasės
mokiniai nemėgsta didelių švenčių, jie geriau jaučiasi savam draugų rate, savoje aplinkoje būna
labiau susikaupia, mažiau blaškosi.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!