TURINYS
1. PROJEKTO/ĮMONĖS PRISTATYMAS 4
2. PASKIRTIES IR TIKSLŲ APIBRĖŽIMAS 5
2.1 SMART analizė 5
3. IŠORINĖS APLINKOS ANALIZĖ 7
3.1 Konkurentų privalumai ir trūkumai 7
3.2 Tikslinė rinka 10
3.3 PEST analizė 11
3.4 SSGG analizė 13
3.5 Scenarijų analizė 14
3.6 Įtaka projektui 15
3.7 Projekto įtaka 15
4. VIDINĖS APLINKOS ANALIZĖ: PERSONALAS (VADOVAS, ADMINISTRACIJA,
DARBUOTOJAI) 16
5. AR PROJEKTAS BUS REZULTATYVUS? PROJEKTO ĮGYVENDINAMUMO
PATIKRINIMAS. PLANUOJAMOS INVESTICIJOS 19
5.1 Planuojamos investicijos 19
5.2 Suinteresuotų šalių analizė 19
5.3 Kliento poreikių nustatymas 20
5.4 Apribojimų vertinimas 21
5.5 Alternatyvų analizė 21
6. PAJAMOS, SĄNAUDOS IR NAUDINGUMAS. PROJEKTO VERTINIMAS 23
6.1 Sąnaudos 23
6.2 Pajamos 25
6.3 Naudingumas 29
6.4 Projekto vertinimas 30
7. FINANSINIŲ ATASKAITŲ RENGIMAS IR ANALIZĖ 32
8. RIZIKA IR SITUACIJŲ PLANAVIMAS. RIZIKOS ĮVERTINIMAS 33
8.1 Poveikio analizė 33
9. RIZIKOS VADYBOS STRATEGIJA/JOS 35
10. REIKŠMINGIAUSIA DALIS PROJEKTE 38
IŠVADOS 39
PRIEDAS NR 1 41
ĮVADAS
Įvertinti ir išanalizuoti projektą yra svarbiausias žingsnis prieš imantis bet kokio pobūdžio
verslo. Be išsamios analizės, galimų verslo vystymosi, rizikų, išlaidų ir t.t. scenarijų, numatyti, ar
projektas bus sėkmingas yra beveik neįmanoma, todėl yra daug kriterijų, kuriais remiantis turi būti
įvertintas ir išanalizuotas kiekvienas produktas, kad galima būtų jį plėtoti arba išsiaiškinti, ką
reikėtų pakeisti, kad jis būtų sėkmingas.
Temos aktualumas. Šiuolaikiniame pasaulyje, išmanieji telefonai tapo neatsiejama bene
kiekvieno žmogaus gyvenimo dalimi. Taip pat daugelis neįsivaizduoja savo kasdienio gyvenimo be
mobiliųjų aplikacijų, kurios ne tik gali pagelbėti įvairiose situacijose, tačiau tuo pačiu metu ir
mokyti bei tobulėti daugelyje sričių. Būtent programėlių dėką išmanūs įrenginiai tampa ne tik ryšio
priemone, bet daugiafunkciniu įrenginiu ar nedideliu kompiuteriu, kurį kiekvienas gali nešiotis su
savimi. Ši aplinkybė, o kartu ir vis didėjantis išmaniųjų telefonų prieinamumas bei galimybė
vartotojams įrenginį patiems pritaikyti prie savo poreikių, rinktis bei įsidiegti reikalingas
programėles, lemia itin spartų mobiliųjų aplikacijų populiarėjimą.
Darbe analizuojama ir vertinama MB ,,Apnova“ programėlė išmaniesiems telefonams ,,I See
My Fridge“, siekiant išsiaiškinti, ar projektas pritrauks vartotojų ir ar jis gali atnešti pelno bei
naudos. Taip pat nustatoma, kokios gali būti verslo plėtojimo rizikos ir kaip jas vertinti, koks bus
sąnaudų dydis ir ar projektas atsipirks greitu metu. Pasirinktas šis projektas, kadangi mobiliosios
aplikacijos yra itin paklausios, o gaminimas namuose yra kiekvieno asmens kasdienybė. Todėl ši
verslo idėja gali inovatyviai palengvinti žmonių kasdienę buitį.
Darbo tikslas - pristatyti mobiliosios programėlės „I See My Fridge“ parengtą verslo planą,
atlikti išsamią projekto analizę bei pateikti papildomus aspektus, siekiant kuo išsamiau įvertinti
projektą.