TURINYS
ĮVADAS 3
1. MARKETINGAS 4
1.1. Marketingo samprata ir jo esmė 4
1.1.1. Marketingo kompleksas 4
1.1.2. Komunikacinis procesas marketinge 5
1.2. Naujo produkto/paslaugos kūrimas 7
1.2.1. Paslaugos/ produkto kainos samprata ir nustatymo metodai 8
2. VERSLO PROJEKTO PLANAS 11
2.1. Projekto atsiradimo istorija ir prielaidos 11
2.1.1. Projekto įgyvendinimo planavimas 11
2.2. Projekto biudžetas 16
2.3. Finansinis projekto vertinimas 22
2.4. Darželio marketingo planas 24
IŠVADOS 28
LITERATŪRA 29
PRIEDAI 30
ĮVADAS
Šiuo metu tinkamas vaiko ugdymas yra ypač svarbus daugumai tėvų. Darželiai, kurių ugdymo
programos išsiskiria savo požiūriu į mažąją asmenybę sulaukia vis didesnės sėkmės. Darželių
paklausa neatitinka pasiūlos. Darželių deficitas ir vaikų perteklius juose, garantuoja, kad naujai
įsteigti darželiai visuomet sulauks klientų.
Išskirtinis privatus darželis – ,,Mažųjų akademija“ tai vieta, kurioje skiriamas dėmesys vaiko
individualumui, asmenybės ugdymui, bet ir tikriesiems jo talentams atskleisti. Kursiniame darbe
plačiau apžvelgiamas privataus darželio verslo planas.
Darbo objektas – privatus darželis ,,Mažųjų Akademija.
Darbo tikslas: aprašyti ir išanalizuoti verslo projekto – privataus darželio ,,Mažųjų Akademija“
steigimo etapus.
Kursinio darbo uždaviniai:
Išanalizuoti ir pristatyti mokslinę literatūrą apie marketingą, marketingo kompleksą, naujos
paslaugos/produkto kūrimą ir su juo susijusius veiksnius.
Pristatyti verslo projektą, jo atsiradimo istoriją ir prielaidas
Parengti ir išanalizuoti verslo projekto biudžetą, pateikti finansinį projekto vertinimą.
Pateikti darželio marketingo planą ir pagrindinius konkurentus.
Remiantis išanalizuotos mokslinės literatūros ir išanalizuotais verslo projekto etapais pateikti
išvadas ir pasiūlymus
1. MARKETINGAS
1.1. Marketingo samprata ir jo esmė
A.V. Rutkauskas ir R. Tamošiūniėnė savo knygoje ,,Verslo projektavimas. Monografija
marketingo sąvoką apibrėžia taip – ,,Marketingas – tai valdymo procesas, kai visi organizacijos
ištekliai naudojami pasirinktų užsakovų interesams patenkinti, norint pasiekti abiejų pusių
( gamintojo ar užsakovo) tikslus [50]“
V. V. Gončiarovas apibūdina marketingą taip: „Marketingas rodo plėtros koncepcijos,
kainodaros, gamybos stimuliavimo ir idėjų, prekių ir paslaugų paskirstymo, norint patenkinti
individualius ir visuomeninius poreikius, planavimo ir praktinio įgyvendinimo procesą“.
Pagal A. Pajuodį ,,Marketingas – tai visų į esamas ir potencialas rinkas nukreiptų įmonės
veiksmų, kuriais siekiama, nuolat tenkinti pirkėjų poreikius, realizuoti įmonės tikslus, planavimas,
koordinavimas ir kontrolė [50]“ ( ,,Pekybos marketingas“ Eugrimas, 2005, p. 57)
Plataus marketingo sąvoka reiškia, kad jo metodų ir priemonių įgyvendinimas apima ne tik
rinkos bet ir kitas visuomenės gyvenimo bei veiklos sritis. Taip platus marketingas apima daug
daugiau rinkų, vykdytojų bei objektų.
Pasak J. C. Levinson (2009), į marketingo sampratą įeina „įmonės pavadinimas; nusakymas, kas
bus parduodama – prekės ar paslaugos; pastarųjų gamybos ar pateikimo būdas; prekės spalva,
dydis, forma; pakuotė; įmonės vieta; reklama, viešieji ryšiai, interneto svetainė, prekės ženklo
pristatymas, elektroninis parašas, balso pranešimas telefone, pardavimų reklamavimas; užklausos
telefonu; prekybos darbuotojų mokymas; problemų sprendimas; augimo bei plėtros planai; jums
atstovaujantys žmonės, veiksmų nuoseklumas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!