Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

PEDAGOGINIO BENDRAVIMO SVARBA UGDYMO PROCESE

9.6 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 11 psl., (1548 ž.)
Vertinimas:
9.6 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

PEDAGOGINIO BENDRAVIMO SVARBA UGDYMO PROCESE
Ugdymo filosofijos darbas

Turinys
Įvadas...................................................................................................................................3
Bendravimas - ugdymo vyksmo pamatas...........................................................................4
Ugdymo samprata ir esmė...................................................................................................8
Mokytojo asmenybės bruožai.............................................................................................9
Išvados...............................................................................................................................10
Literatūros sąrašas.............................................................................................................11

Įvadas
Aktualumas. Ikimokyklinis amžius nepaprastai svarbus žmogaus tapsmui, socializacijai.
Spartus fizinis augimas, intensyvus psichinių funkcijų plėtojimasis vaiką daro jautrų,
lengvai pažeidžiamą. Kaip tik ikimokykliniame amžiuje susiklosto asmenybės pagrindai,
kurie vėliau mažai kinta. Dėl to suaugusio žmogaus asmenybės problemų ištakos – jo
vaikystėje. Viena pagrindinių ugdymo tikslų ir uždavinių realizavimo sąlygų yra
ugdytinio ir pedagogo bendravimas ugdymo procese. Pedagogo profesijoje dažniausiai
skiriama: bendravimo, organizavimo, kūrybiškumo, ekspresijos, sugestijos gebėjimai.
Visų šių gebėjimų pagrindą sudaro pedagogo asmenybės komunikaciniai gebėjimai ir
savybės. Gebėjimas bendrauti daug kuo lemia mokytojo veiklos sėkmę. Dažnai jis
vertinamas ne mažiau nei dalykinės žinios ir profesiniai įgūdžiai. Pedagogams
bendravimas yra lyg „darbo įrankis", kurį naudodami jie daro poveikį ugdytiniams, įgyja
jų pasitikėjimą. Pedagoginis ugdytojo ir ugdytinio bendravimas yra vienas pagrindinių
mechanizmų, keičiančių individo sąmonę.
Darbo objektas - pedagoginio bendravimo svarbos analizė ugdymo procese.
Darbo tikslas - Apibūdinti pedagoginio bendravimo bei ugdymo sampratas.
Darbo uždaviniai :
1.Išnagrinėti pedagoginio bendravimo sampratą
2.Atskleisti ugdymo sampratos ir esmės reikšmę.
3.Išanalizuoti pedagogo asmenybės bruožus.
Darbo metodai
Mokslinės literatūros analizė.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Panašūs darbai

Atsiliepimai apie mus