Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Paslėptos reklamos

9.3 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 18 psl., (4070 ž.)
Vertinimas:
9.3 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Turinys
ĮVADAS 3
1. REKLAMOS SAMPRATA 4
1.1. Reklamos sąvoka 4
1.2. Pagrindinės reklamos priemonės 4
Spaudos reklama 4
Radijo reklama 5
Televizijos reklama 6
Lauko reklama 6
Reklama internete 7
Masinė reklama 8
2. PASLĖPTOS REKLAMOS SĄVOKA IR TEISINIS REKLAMOS REGLAMENTAVIMAS 9
3. PASLĖPTOS REKLAMOS KANALAI 11
3.1. Paslėpta reklama televizijoje 11
3.2. Paslėpta reklama radijuje 12
3.3. Paslėpta reklama žiniasklaidoje 13
4. Paslėptos reklamos formos 14
4.1. Netiesioginė reklama 14
4.2. Klaidinanti reklama 14
4.3. Lyginamoji reklama 16
IŠVADOS 18
LITERATŪROS SĄRAŠAS 19

ĮVADAS
Žmonijos istorijoje didelę reikšmę turėjo technologijų perversmas ir jų nesustojantis
tobulėjimas. Naujausių technologijų dėka sukurtos masinės informavimo priemonės greitai ir
patogiai perduoda informaciją plačiam intersantų ratui. Tobulėjant technologijoms tobulėja ir
žmogus. Informacijos sklaida leido žmonės tarpusavyje bendrauti nutiestais komunikacijos tiltais,
kurie atvėrė duris į pasaulio pažinimą.
Komunikacijoje ypač svarbus vaidmuo tenka žiniasklaidai, kuri savo formomis leidžia
dalintis informacija: televizija, radijas, internetas, spauda, mobilieji telefonai ir kitos formos.
Minėtieji informacijos sklaidos kanalai suteikė galimybę tobulėti reklamos sričiai. Tačiau tai
paskatino manipuliacijas tarp informacijos ir reklamos sąvokų., kaip pvz.: paslėptos reklamos. Jos
laikomos ydingos dėl to, kad tokia informacija apie gamintoją ar paslaugos tiekėją, jo pavadinimą ar
veiklą, prekės ar paslaugos ženklą pateikiama tokia forma, kuri klaidina ar gali suklaidinti reklamos
vartotojus dėl šios informacijos pateikimo tikrojo tikslo. Kitaip tariant, skaitytojui nė neįtariant jam
peršama reklama apie prekę ar paslaugą. Tokiu būdu, vartotojui nežinant, įtakojamas jo
pasirinkimas.
Darbo objektas - paslėptos reklamos formos ir priemonės.
Darbo tikslas – sužinoti paslėptų reklamų veikimo principus.
Darbo uždaviniai:
 Išsiaiškinti pagrindines reklamos sąvokas;
 Aptarti darbe nagrinėjamas reklamos priemones;
 Susipažinti su pagrindinėmis paslėptos reklamos sąvokomis;
 Išnagrinėti paslėptos reklamos teisinius aspektus;
 Pateikti paslėptos reklamos pavyzdžių.

1. REKLAMOS SAMPRATA
1.1. Reklamos sąvoka
Žodis reklama išvertus iš lotynų kalbos (reclamo) reiškia rėkiu. Tai yra informacijos
sklaida bet kokiomis formomis ar priemonėmis, kurios tikslas yra paveikti potencialų vartotoją
atlikti tam tikrus veiksmus susijusius su produktu ir jo vartojimu. Tai gali būti siekis skleisti
informaciją apie naujo produkto naudą vartotojui, jo privalumus ar pranašumus prieš
konkurencinius produktus arba siekis įtikinti vartotojus, kad jau esamas rinkoje produktas yra
būtent toks. Supaprastinant galima pasakyti, jog tai yra būdai produktams išpopuliarinti arba
padidinti jų paklausą rinkoje.
Reklamos funkcija yra sujungti vartotoją ir gamintoją, kad pastarieji galėtų palaikyti
esamus arba pritraukti naujus vartotojus. Reklama padeda vykdyti visuomeninius mainus – prekė-
pinigai.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus