PAMOKOS PLANAS
REIŠKINIAI, LYGTYS, NELYGYBĖS. Daugiau, mažiau ar lygu?
PAMOKOS TIKSLAS (kaip rezultatas):
Mokiniai geba taisyklingai vartoti sąvokas „daugiau“, „mažiau“, „lygu“, taisyklingai rašo ženklus
< = >, geba juos panaudoti sprendžiant uždavinius. Lavėja mokinių matematinė komunikacija - atsakydami į
klausimus, spręsdami uždavinius, mokiniai vartoja tinkamus terminus bei simbolius. Ugdosi iniciatyvumo ir
kūrybingumo kompetencijas – geba kelti idėjas paprastoje aplinkoje. Ugdosi socialumo kompetencijas -
stengiasi dalytis patirtimi, mintimis, kartu spręsti problemas siekiant bendro tikslo. Žino darnaus miesto
koncepcijos pagrindus, geba juos panaudoti atliekant praktines užduotis.
PAMOKOS UŽDAVINIAI:
-susiję su dalyko (matematikos) žiniomis, gebėjimais:
Susipažįsta su < = > ženklais bei sąvokomis.
Vartoja ženklus sprendžiant įvairius uždavinius.
- susiję su bendraisiais gebėjimais (matematinė komunikacija, matematinis mąstymas, problemų sprendimas):
Ugdosi matematinę komunikaciją tinkamai vartojant tinkamus terminus bei simbolius.
- susiję su asmenybės branda:
Ugdosi iniciatyvumo, kūrybingumo kompetencijas.
Ugdosi socialumo kompetencijas.
- susiję su darnaus vystymosi kontekstu:
Susipažįsta su darnaus miesto koncepcijos pagrindais.
VERTINIMO/ĮSIVERTINIMO METODAI IR SĖKMĖS KRITERIJAI:
įvardinti, kokie būdai/metodai padės mokiniui (įsivertinimas) ir mokytojui (vertinimas) pamatyti, kad pasiekė
pamokos uždavinius. Įvardinti minėtų metodų sėkmės kriterijus (priedas nr. 1).
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!