NUOLAIDŲ IR LOJALUMO PROGRAMŲ NAUDOJIMO PARDAVIMAMS SKATINTI VERTINIMAS
TURINYS
ĮVADAS 3
1. Pardavimų skatinimo samprata, būdai ir tikslai 4
2. Nuolaidų naudojimas pardavimams skatinti 7
3. Lojalumo programų naudojimas pardavimams skatinti 8
IŠVADOS 10
LITERATŪROS SĄRAŠAS 11
ĮVADAS
Temos aktualumas. Verslo organizacijos pastaraisiais dešimtmečiais svarbų vaidmenį skiria
pardavimo skatinimui. Verslo organizacijos taikydamos įvairias pardavimo skatinimo priemones
siekia reguliuoti kainų lygį, padidinti apyvartą ir pelną, plėsti rinką (Povilianskienė, 2009).
Pardavimo skatinimo priemonėmis siekiama privilioti kuo daugiau pirkėjų, pristatyti naują
produktą ar paslaugą, išsikovoti tam tikrą rinkos dalį, stabilizuoti svyruojančius pardavimus,
padidinti pardavimus per trumpą laikotarpį, padidinti prekės ženklo žinomumą (Maiti, 2022).
Šiame darbe analizuojamos dvi dažniausiai verslo organizacijų taikomos pardavimų skatinimo
priemonės – nuolaidos ir lojalumo programos. Nuolaidos yra viena iš dažniausių taikomų
pardavimo vietose pardavimo skatinimo priemonių. Nuolaidos suvilioja pirkėjus tada, kai pirkėjas
pastebi buvusios kainos ir esamos kainos skirtumą (Išoraitė, 2013). Klientų lojalumo programos yra
vienos iš pardavimų skatinimo priemonių, dažnai vadinamos rinkodaros taktika. Verslo įmonės,
siekdamos padidinti pardavimus, paskatinti lojaliausius klientus dar daugiau pirkti jos prekių ir
paslaugų, siūlo lojaliems klientams tam tikrą naudą ir apdovanojimus (Navickienė, 2010).
Temos aktualumas grindžiamos poreikiu išanalizuoti šias dvi pardavimų skatinimo priemones,
išryškinant jų išskirtinumą.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!