Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

NEFORMALIOJO UGDYMO SAMPRATA BEI RAIŠKA.NEFORMALIOJO UGDYMO PROCESO KOKYBĖS ANALIZĖ LIETUVOS ŠVIETIMO SISTEMOJE

9.3 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 9 psl., (1291 ž.)
Vertinimas:
9.3 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

NEFORMALIOJO UGDYMO SAMPRATA BEI RAIŠKA. NEFORMALIOJO UGDYMO PROCESO KOKYBĖS ANALIZĖ LIETUVOS ŠVIETIMO SISTEMOJE
Edukologijos ir socialinės pedagogikos savarankiškas darbas

TURINYS
ĮVADAS....................................................................................................................................................3
1. NEFORMALIOJO UGDYMO APŽVALGA ...................................................................................4
1.1. Neformaliojo ugdymo samprata ir raiška........................................................................................4
2. NEFORMALIOJO UGDYMO KOKYBĖS ANALIZĖ ...................................................................6
2.1. Neformaliojo ugdymo proceso kokybės analizė Lietuvos švietimo sistemoje...............................6
IŠVADOS..................................................................................................................................................8
LITERATŪROS SĄRAŠAS .....................................................................................................................9

ĮVADAS
Neformalusis ugdymas yra viena sudedamoji Lietuvos švietimo sistemos dalis. Neformalusis
ugdymas tenkina ne tik mokinių, bet ir suaugusiųjų pažinimo, ugdymosi poreikius, taip pat stiprina
įgūdžius ir suteikia įgyti papildomų kompetencijų. Šiame darbe neformalusis ugdymas tyrinėjamas
įvairių mokslininkų , tačiau šis ugdymas labiausiai nagrinėjamas Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos
(2008) bei beabojo Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas (2011), taip pat neformaliojo ugdymo
aktualijas analizavo ir švietimo problemos analizė (2012), o neformaliojo ugdymo tendencijas
Lietuvoje ir pasaulyje nagrinėjo Petraitytė G., Lingytė A. (2010), o pedagogikos specializaciją
analizavo Kvieskienė G. (2000), taip pat papildomo ugdymo formas išskyrė Dapkienė S.(2002).
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo: plėtros tendencijas dabartinėje Europoje nagrinėjo Žemaitytė I.
(2007), o suaugusiųjų neformaliojo švietimo socialinį kontekstą išskyrė Butvilienė J. (2011). Taigi,
tampa aišku, jog neformalusis ugdymas švietimo sistemoje sudaro tikrai nemažą dalį ir užima svarbią
vietą švietime.
Darbo tema: Neformaliojo ugdymo samprata bei raiška. Neformaliojo ugdymo proceso kokybės
analizė Lietuvos švietimo sistemoje.
Darbo objektas: Neformaliojo ugdymo samprata bei raiška ir neformaliojo ugdymo proceso kokybės
analizė Lietuvos švietimo sistemoje.
Darbo tikslas: Išanalizuoti neformaliojo ugdymo sampratą bei raišką, taip pat sužinoti kaip keitėsi
neformaliojo ugdymo proceso kokybės analizė Lietuvos švietimo sistemoje.
Darbo uždaviniai:
1.Išnagrinėti neformaliojo ugdymo sampratą bei raišką.
2.Išanalizuoti kaip kito neformaliojo ugdymo proceso kokybė Lietuvos švietimo sistemoje.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Panašūs darbai

Atsiliepimai apie mus