Kursinis darbas
NAUJOS PREKĖS – NAGŲ LAKAVIMO MAŠINA ĮVEDIMO Į RINKĄ MARKETINGO PROGRAMA
TURINYS
ĮVADAS........................................................................................................................................................4
I. NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS ........................................................................................5
1.1. Naujo produkto tikslai............................................................................................................................5
1.2. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas.................................................................................................5
1.3. Produkto naujumo lygis......................................................................................................................5
1.4. Informacija apie naują produktą ir jo savybes....................................................................................5
1.5. Naujo produkto nauda vartotojui........................................................................................................5
II. ANALIZĖS ETAPAS...............................................................................................................................6
2.1. Prognozuojamos naujo produkto rinkos aprašymas............................................................................6
2.1.1. Esama rinkos būklė.......................................................................................................................6
2.1.2. Pagrindinės planuojamų gaminti gaminių rinkos charakteristikos...............................................7
2.1.3. Naujų gamintojų atėjimo į rinką galimybės (rinkos barjerai).....................................................7
2.1.4. Produktų pakeičiamumo lygis......................................................................................................8
2.1.5. Pirkėjų galia daryti įtaką produkto kainai ir jautrumas kainai, tiekėjų galia daryti įtaką žaliavų
kainoms...................................................................................................................................................8
2.1.6. Sezoniniai rinkos pakitimai, produkto ciklai ir kita.....................................................................8
2.2. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas............................................................................8
2.2.1. Pagrindiniai segmentai.................................................................................................................8
2.2.2. Segmentai į kuriuos yra orientuota nauja prekė...........................................................................8
2.2.3. Pagrindinės tikslinės rinkos demografinės vartotojų charakteristikos.........................................8
2.2.4. Pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų psichografinės charakteristikos........................................9
2.2.5. Pagrindinės tikslinės rinkos vartotojų elgsenos charakteristikos.................................................9
2.2.6. Tikėtina tikslinės rinkos apimtis ir galima augimo tendencija.....................................................9
2.3. Konkurentų analizė.............................................................................................................................9
2.3.1. Informacija apie konkuruojančias prekes.....................................................................................9
2.3.2. Pagrindiniai konkurentai, jų dydis, pajėgumas, užimamos rinkos dalys, silpnosios ir stipriosios
pusės.......................................................................................................................................................9
2.3.3. Kaip planuojama konkuruoti ateityje?........................................................................................10
2.4. SSGG analizė....................................................................................................................................10
III. PREKĖS POZICIONAVIMAS.............................................................................................................11
3.1. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas........................................................................................11
3.2. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas............................................11
3.3. Vartotojų vertinimo pagal apsisprendimo atributus nustatymas.......................................................11
3.4. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas...............................................................................................13
3.5. Norimos „HitTime“ prekės ženklo pozicijos nustatymas.................................................................14
3.6. Pozicionavimo teiginio formulavimas.............................................................................................14
IV. MARKETINGO SPRENDIMAI ...........................................................................................................15
4.1. Prekės sprendimai.............................................................................................................................15
4.2. Kainodaros sprendimai......................................................................................................................15
4.2.1. Informacija apie produkto kainą.................................................................................................15
4.2.2.Kainos nustatymo strategija........................................................................................................15
4.2.3.Informacija apie gaminio gamybos teikimo savikainą................................................................15
4.3. Paskirstymo sprendimai....................................................................................................................16
4.4. Rėmimo sprendimai..........................................................................................................................17
4.4.1. Prekės rėmimo veiksmų sprendimai..........................................................................................17
4.4.2. Rėmimo veiksmų programa produkto įvedimo į rinką pirmajai kampanijai.............................18
4.4.3. Rėmimo veiksmų programos biudžetas......................................................................................18
V. BIUDŽETAS..........................................................................................................................................19
IŠVADOS....................................................................................................................................................20
LITERATŪROS SĄRAŠAS .......................................................................................................................21
ĮVADAS
Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo
įmonių veiklos būdas. Daugelis žmonių, pasirinkdami sprendimus ką ir kur pirkti, dalyvauja marketinge ir
patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Štai
kodėl marketingo žinios yra naudingos ir reikalingo ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria
ir priima jo poveikį.
Šiuo metu rinka pripildyta įvairiausiomis prekėmis, stengiantis patenkinti vis didėjančius žmonių
poreikius ir lūkesčius. Žmonės ieško naujovių, būdų išsiskirti iš minios, tai tampa įprasta, natūralu. Tai
ypač aktualu moterims, kurios kelia vis didesnius reikalavimus savo išvaizdai, nuolat bandydamos
įvairius produktus bei rinkos naujoves.
Darbo tikslas – išanalizuoti naujos prekės – nagų lakavimo mašinos, įvedimo į rinką galimybes ir
pateikti jos marketingo programą.
Darbo uždaviniai:
1.pateikti pagrindinę informaciją apie produktą
2.išanalizuoti produkto rinką
3.suskirstyti produkto rinką į segmentus ir parinkti tikslinį segmentą
4.išanalizuoti konkurenciją rinkoje
5.pateikti prekės pozicionavimo galimybes
6.pateikti prekės sprendimus
7.pateikti kainodaros sprendimus
8.priimti prekės paskirstymo sprendimus
9.priimti rėmimo sprendimus
10.sudaryti prekės prognostinį biudžetą ir įvertinti prekės pelningumo perspektyvą.
I. NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS
1.1. Naujo produkto tikslai
Pagrindinis naujo produkto tikslas, tai suteikti galimybę prižiūrėti nagus neišėjus iš namų,
dekoruoti juos patiems.
1.2. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas
Idėja apie nagų lakavimo mašiną kilo žinant, kad šiuo metu yra labai plačiai išpopuliarėję dirbtinai
priauginti gelio nagai. Jų priežūra ir dekoravimas yra labai brangus. Tuomet pasidomėjus apie tokią
galimybę, paaiškėjo, kad toks produktas egzistuoja Kinijoje, tačiau tai visiška naujovė Lietuvos rinkoje.
Šis produktas buvo pasirinktas atsižvelgiant į jo poreikį ir suteikiamą naudą vartotojui.
1.3. Produkto naujumo lygis
Nagų lakavimo mašina – visiška naujovė Lietuvos rinkoje.
1.4. Informacija apie naują produktą ir jo savybes
Tai maža dėžutė, išmatavimai 19cm x 9cm x 8cm. Priedai prie šios dėžutės yra – 7 skirtingų
spalvų lakai, 12 plokštelių ivairių ornamentų nagams dekoruoti.
Po vieną nagą yra įdedama į skirtą vietą, rankenėlės pagalba...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!