Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

NAUJOS PREKĖS ĮVEDIMO Į RINKĄ MARKETINGO SPRENDIMAI

9.1 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 39 psl., (6520 ž.)
Vertinimas:
9.1 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

NAUJOS PREKĖS ĮVEDIMO Į RINKĄ MARKETINGO SPRENDIMAI

TURINYS
ĮVADAS......................................................................................................................................................3
1. PREKĖS APRAŠYMAS.........................................................................................................................4
2.1. Makroaplinkos veiksnių analizė...........................................................................................................6
2.2. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas.............................................................................9
2.3. Konkurentų analizė.............................................................................................................................13
3. PREKĖS POZICIONAVIMAS.............................................................................................................17
4. MARKETINGO SPRENDIMAI ...........................................................................................................22
4.1. Prekės sprendimai...........................................................................................................................24
4.2. Kainodaros sprendimai...................................................................................................................26
4.3. Paskirstymo ir/ar pateikimo sprendimai.........................................................................................29
4.4 Rėmimo sprendimai.........................................................................................................................30
IŠVADOS..................................................................................................................................................34
LITERATŪRA..........................................................................................................................................35

ĮVADAS
Temos aktualumas. Lietuva yra koridoriaus centre tarp Rytų ir Vakarų. Geografinės padėties
teikiami privalumai, moderni transporto infrastruktūra, europinis mąstymas, nuo seno susiklostę
ekonominiai ryšiai su Rytų kaimynais, jų tradicijų ir mentaliteto suvokimas tai privalumai, kuriuos turi
didžiausia Baltijos valstybė – Lietuva. Derindama krovinių tranzitą ir logistiką, kurdama
intermodalinius logistikos centrus, Lietuva savo partneriams gali užtikrinti greitesnius ir pigesnius
transportavimo būdus, galimybę derinti skirtingas transporto rūšis, lengvai nukreipti krovinius į jų
paskirties vietą. Reikia pažymėti, kad Lietuvoje gerai išplėtotas kelių tinklas ir pagal kelių tinklo
tankumo rodiklį - km/kv., ji neatsilieka nuo ES vidurkio.
Temos problema. Tačiau greta sėkmingos transporto tinklų plėtros, koja kojon žengia ir
bandymai pasipelnyti iš šios verslo šakos nesąžiningais būdais. Pavyzdžiui, 2011-2015 m. didžiąją dalį
nusikaltimų susijusių su vilkikais sudarė kuro vagystės. Didžiosios Britanijos organizacija „Truckpol“,
kuri gauna duomenis iš šios šalies vežėjų asocijuotų struktūrų ir draudimo kompanijų, paskelbė
praėjusių metų nusikaltimų statistiką. „Truckpol“ 2011 m. gavo pranešimus apie 4 417 nusikaltimų.
Kuro vagystės arba bandymai tai padaryti sudarė 64 proc. nusikaltimų. 29 proc. nusikaltimų buvo
susiję su transporto priemonės vagystėmis. Likę nusikaltimai buvo vairuotojų ir jų daiktų, transporto
priemonių dalių vagystės, sukčiavimas ir kt. Todėl išlieka klausimas, kaip išvengti vagysčių bei
sėkmingai vystyti prevencines priemones.
Darbo objektas: Naujos „Autosecure“ prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai.
Darbo tikslas: Nustatyti prekės „Autosecure“ įvedimo į rinką marketingo sprendimus.
Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti „Autosecure“ prekės aplinkos rinką;
2. Nustatyti prekės pozicionavimo aspektus;
3. Pateikti „Autosecure“ prekės marketingo sprendimus.

1. PREKĖS APRAŠYMAS
2014 m. Ženevoje vykusioje IRU (international road transport union) generalinėje asamblėjoje
buvo spręsta vis opėjanti degalų vagysčių problema. Balandžio 3 d. IRU atstovai vienbalsiai patvirtino
naujas rekomendacijas, kurios buvo parengtos, atlikus išsamią šios problemos analizę įvairiose šalyse.
Kalbėdamas apie naujas rekomendacijas, IRU generalinis sekretorius Umberto de Pretto, sakė: „Šių
rekomendacijų patvirtinimas buvo tik lengvoji dalis. Realus darbas bus ateityje. Dabar reikia
informuoti vežėjus, kad visi jie imtųsi tam tikrų veiksmų ir padėtų sustabdytos degalų vagystes“.
Pagrindiniai IRU rekomendacijų teiginiai
 Pasirūpinti transporto priemonių nuolatiniu saugumu. Daugelis vagysčių įvyksta, kai transporto
priemonė paliekama nesaugomoje teritorijoje, atsitiktinėse stovėjimo aikštelėse. IRU primigtinai
rekomenduoja pasinaudoti mobiliąja  programėle „TRANSPark“, kurioje pateikiamas visų saugomų
aikštelių sąrašas.
 Naudoti papildomų apsaugos prietaisus. IRU vežėjams pataria naudoti įvairius prietaisus, kaip
fiksuojamieji kuro bakų dangteliai, sistemos, stebinčios kuro bakus ir skleidžiančios garso signalus, jei
užfiksuojamas staigus degalų lygio sumažėjimas, stovinčiame automobilyje.
 Sumontuoti efektyvų apšvietimą. IRU vežėjams rekomenduoja įrengti papildomą apšvietimą
įmonės teritorijoje, ypač tose vietose, kur stovi automobiliai. Itin gerai apšviesti reikėtų sunkvežimių
kuro bakus, kad sargai, praeiviai ar policijos pareigūnai galėtų pastebėti degalų vagis.
 Naudoti efektyviausias vaizdo fiksavimo priemones, naujausias technologijas.
IRU rekomendacijose taip pat pabrėžiama policijos ir draudimo bendrovių svarba, sprendžiant degalų
vagysčių problemą. Šios institucijos, pagal nustatytus prioritetus, savo ataskaitas apie užfiksuojamas
degalų vagystes, turėtų pasidalinti su atsakingomis institucijomis ar skelbti žiniasklaidos priemonėse.
Prekės naujumo lygis. Mūsų norima pristatyti prekė neatitinka poreikių apibrėžtų
rekomenduojamose teiginiuose. Mūsų tikslas įvesti į rinką gaminį, kuris padėtų išvengti didžiulių
nuostolių, patiriamų po kuro vagystės (krovininio automobilio baku talpos siekia 600 l ir daugiau).
Todėl ši prekė būtų naujovė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkai.
Prekės charakteristikų aprašas:
 Prekės pranašumai ir išskirtinės savybės,...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus