Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Naujo projekto įgyvendinimas - boksas viena ranka

9.4 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 33 psl., (3443 ž.)
Vertinimas:
9.4 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

SPORTO VADYBOS, EKONOMIKOS IR SOCIOLOGIJOS KATEDRA
Sporto Marketingo Planas
Naujo projekto įgyvendinimas: Boksas viena ranka

TURINYS
SANTRAUKA.....................................................................................................................................3
RINKA.................................................................................................................................................4
2.1. Tikslinė rinka ir jos charakteristikos..............................................................................................4
2.2.Rinkos tendencijos..........................................................................................................................5
2. 3.Tyrimų išvados...............................................................................................................................5
3. INDUSTRIJA...................................................................................................................................6
3. 1. Bokso industrija.............................................................................................................................6
3.2. Visuomenės....................................................................................................................................8
3. 3. Industrijos tendencijos.................................................................................................................10
4. PRODUKTAS................................................................................................................................10
4. 1. Idėja ir produkto aprašymas........................................................................................................10
4. 2. Pirminių ir antrinių vartotojų poreikių patenkinimas..................................................................11
4. 3. Rinkos išplitimo adaptacija.........................................................................................................12
4. 4. Draudimai bei teisiniai aspektai..................................................................................................12
5. TYRIMAI IR VYSTYMAS...........................................................................................................13
6. FINANSINĖ INFORMACIJA.......................................................................................................15
7. PARAMOS VIEŠUMAS...............................................................................................................16
7.1. Rėmimo kompleksas....................................................................................................................16
7.2. Netradicinės rėmimo priemonės...................................................................................................18
7.3. Antraštės.......................................................................................................................................19
8. KONKURENTŲ ANALIZĖ..........................................................................................................20
Priedai.................................................................................................................................................23

SANTRAUKA
Siekiant nustebinti sporto mylėtojus ir atgaivinti kiek primirštą sporto šaką – boksą, buvo
nuspręsta sporto gerbėjams pristatyti inovatyvų produktą “Boksas viena ranka”. Tai tradicinio sporto
taisyklių ir inovacijų mišinys, praturtintas šou elementais. “Boksas viena ranka” tai iššūkis, azartas,
kovinė dvasia ir laimėjimo džiaugsmas. Renginio svečius linksmins pastarųjų dienų humoro
žvaigždė J. Jankavičius, merginų grupė “Kitokios” bei Kauno pažiba Alekna. Renginys nėra vien tik
parmoginis – siekiant didinti užimtumą ir padėti vaikams, augantiems vaikų namuose, atrasti save, į
projektą įtraukti ir Kauno savivaldybės vaikų globos namų auklėtiniai.
Šiame plane išdėstyti esminiai aspektai, susiję su renginio planavimu: rinka, industrija,
visuomenės, konkurentų analizė, produkto idėja ir pristatymas, finansų poreikis, rėmimo analizė.
Tikslinė dalyvių auditorija: 19 – 25 metų studentai vyrai, gyvenantys Kauno mieste.
Naujojo produkto tikslai:
-bokso populiarinimas;
-netradicinis laisvalaikio praleidimo būdas;
-globos namų auklėtinių įtraukimas į aktyvią veiklą.
Renginio organizatoriai užtikrina puikią nuotaiką, azartą, įdomią programą, staigmenas bei
galimybę dalyvauti organizuojamuose konkursuose bei loterijose ir laimėti rėmėjų įsteigtus prizus.

RINKA
2.1. Tikslinė rinka ir jos charakteristikos
Remiantis atliktu tyrimu, didžiąją respondentų dalį sudaro studentai (52%). (žr. 1 pav.)
1 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal užsiėmimą
Didžioji dalis apklaustųjų yra Kauno miesto gyventojai (89%). Kalbant apie respondentų
pasiskirstymą pagal lytį, reikia paminėti, kad tyrime dalyvavo labai nedidelė dalis moterų (14%) (žr.
2 pav.), kas leidžia daryti prielaidą, kad vyrai labiau nei moterys yra linkę išbandyti savo jėgas
netradicinėse sporto varžybose.
2 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį

Didžiosios dalies respondentų amžius buvo nuo 19 iki 25 metų (46%). Reikia paminėti, kad
nemaža dalis respondent buvo pačioje jauniausioje amžiaus grupėje, tai yra 14 – 18 metų amžiaus
(24%) (žr. 3 pav.).
3 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių
Didžioji dalis respondentų tyrimo metu minėjo, kad jų pajamos yra iki 600 lt. Galima teigti,
kad tokį rezultatų pasiskirstymą lėmė tai, jog tyrime dalyvavo didelė dalis moksleivių, studentų bei
vaikų namų auklėtinių, kurie negali pasigirti didelėmis pajamomis.
Taigi, galima teigti, kad tikslinis naujojo produkto segmentas yra 19 – 25 metų studentai vyrai.
2.2.Rinkos tendencijos
Kaune yra trečdalis visos Lietuvos aukštųjų mokslo įstaigų, todėl nepaisant to, jog
pastaraisiais metais studentų skaičius Kauno mieste kiek mažėjo, galima daryti prielaidą, kad ši
tendencija nesudaro grėsmės naująjam sporto produktui „Boksas viena ranka“.
2. 3.Tyrimų išvados
Atlikus tyrimą, nustatyta, kad siekiant pritraukti kuo daugiau dalyvių ir žiūrovų, būtina
praturtinti renginį šou elementais.
Tikslinis segmentas yra 19 – 25 metų studentai vyrai kauniečiai.

3. INDUSTRIJA
3. 1. Bokso industrija
Struktūra.
Pagrindinis bokso sporto industrijos vienetas yra Lietuvos bokso federacija. Lietuvos bokso
federacija yra juridinis vienetas vykdantis veiklą pagal LR Asociacijų įstatymą. Vadovaujantis šiuo
įstatymu asociaciją sudaro juridiniai arba fiziniai asmenys. Šiuo atveju LBF nariais gali būti įstaigos
ar organizacijos ir pavieniai asmenys, kultivuojantys bei propaguojantys boksą.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus