Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

MARKETINGO STRATEGIJOS PARENGIMAS UAB „KINTVILĖ“ ĮMONĖJE

9.3 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 32 psl., (7200 ž.)
Vertinimas:
9.3 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

MARKETINGO STRATEGIJOS PARENGIMAS UAB „KINTVILĖ“ ĮMONĖJE
Kursinis darbas

TURINYS
1. ĮVADAS...........................................................................................................................................4
2. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA ..................................................................................5
3. UAB „KINTVILĖ“ ĮMONĖS PERSPEKTYVŲ TYRIMAS ..........................................................7
3.1. Konkurencinė aplinka................................................................................................................7
3.2. Makroaplinkos PEST analizė....................................................................................................7
3.2.1. Ekonominė aplinka.............................................................................................................7
3.2.2. Politinė – teisinė aplinka....................................................................................................8
3.2.3. Socialinė – kultūrinė aplinka..............................................................................................8
3.2.4. Mokslinė – technologinė aplinka.......................................................................................9
3.2.5. Gamtinė aplinka.................................................................................................................9
3.3. Mikroaplinkos analizė.............................................................................................................10
3.3.1. Pirkėjai ir rinkos...............................................................................................................10
3.3.2. Partneriai..........................................................................................................................11
3.3.3. Konkurentai......................................................................................................................12
3.3.4. Žmogiškieji ištekliai.........................................................................................................13
3.4. UAB „Kintvilė“ įmonės marketingo komplekso analizė........................................................13
3.4.1. Prekių analizė...................................................................................................................13
3.4.2. Kainų analizė....................................................................................................................16
3.4.3. Paskirstymo analizė..........................................................................................................18
3.4.4. Rėmimo analizė................................................................................................................19
3.5. UAB „Kintvilė“ įmonės SSGG analizė...................................................................................21
3.6. UAB „Kintvilė“ įmonės plėtros strateginiai tikslai.................................................................22
4. MARKETINGO STRATEGIJA....................................................................................................23
4.1. Konkuravimo būdo strategija..................................................................................................23
4.2. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką...............................................................................23
4.3. Marketingo strategija pagal pozicionavimą............................................................................24
4.4. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus..............................................24
4.4.1. Prekės strategijos vidaus rinkoje......................................................................................24
4.4.2. Kainų strategijos vidaus rinkoje.......................................................................................25
4.4.3. Paskirstymo strategijos vidaus rinkoje.............................................................................26
4.4.4. Rėmimo strategijos vidaus rinkoje...................................................................................26
5. MARKETINGO STRATEGIJŲ ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ .......................................28
6. IŠVADOS.......................................................................................................................................31
7. NAUDOTA LITERATŪRA..........................................................................................................32

1. ĮVADAS
Mano darbo tema „Marketingo strategijos parengimas UAB „Kintvilė“ įmonėje“. Ši
tema aktuali tuo, kad kiekviena įmonė turi turėti tam tikrus tikslus ir jais vadovautis norint pasiekti
užsibrėžto pelno. Aš šiame darbe stegsiuosi išsiaiškinti darbartinius įmonės tikslus, kaip įmonė jais
vadovavosi ir parengti naujus, mano manymu, tinkamesnius planus ir jų įgyvendinimo planą.
Darbo objektas: įmonė UAB „Kintvilė“, kuri prekiauja moteriškais drabužiais
Darbo tikslas: atlikus UAB „Kintvilė“ perspektyvų tyrimą parengti marketingo strategiją.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti įmonės mikro ir makro aplinkas,
2.Įvertinti įmonės marketingo komplekso elementus,
3.Išanalizuoti įmonės stipriąsias ir silpnąsias puses,
4.Sukurti įmonei marketingo strategiją.
Darbo metodai:
1.Parengti PEST analizę,
2.Parengti SSGG analizę,
3.Parengti marketingo strategiją.
Rašydama šį darbą, tikiuosi įgyti daugiau praktinių žinių analizuojant įmonę ir
pritaikant teorines žinias. Taipogi tikiuosi gauti daugiau žinių susijusių su marketingu, išmokti
įvertinti įmonę ir jai pritaikyti veiksmingą marketingo strategiją.

2. TRUMPA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
UAB „Kintvilė“ įmonė buvo įregistruota 1991 metais rugpjūčio 9 dieną Kaune. Šios
įmonės direktorė yra Sigita Balčikonienė. Jos vyras, Edmundas Balčikonis, yra įmonės
vadybininkas. Dėl susiklosčiusios ekonominės padėties įmonė su tiekėjais 2010 m. liepos 1 d.
pasirašė unikalią sutartį, kuria įmonei nereikės rūpintis prekių užsakymu ir prekių užpildymu
parduotuvėse.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus