Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

MARKETINGO STRATEGIJA IR PLANAVIMAS

9.2 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 14 psl., (2424 ž.)
Vertinimas:
9.2 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

MARKETINGO STRATEGIJA IR PLANAVIMAS
Strateginio valdymo dalyko rašto darbas

TURINYS
ĮVADAS
1. MARKETINGO STRATEGIJA IR PLANAVIMAS 4
1.1 Marketingo strategijos samprata 4
1.2 Marketingo planavimo samprata 7
2. MARKETINGO PLANAVIMO PROCESAS 10
IŠVADOS
LITERATŪROS SĄRAŠAS

ĮVADAS
Sparčiai besikeičiančioje ir dinamiškoje XXI amžiaus aplinkoje sąvokos marketingas ir
marketingo strategija yra plačiai paplitusios. Greitai kintančioje aplinkoje, susiduriant su nuožmia
konkurencija įmonės, norinčios įgauti pranašumą turi nusibrėžti ir įgyvendinti trumpalaikius bei
ilgesnės perspektyvos tikslus, derinant juos su marketingo strategija. Tiek smulkaus, tiek vidutinio,
tiek stambaus kapitalo įmonės, taip pat ir viešojo sektoriaus įstaigos rūpinasi arba bent jau bando
rūpintis savo marketingu ir jo strategija, kadangi tinkamai parinktos marketingo priemonės, efektyvi
veiksmų strategija leidžia ne vien pasiekti įmonės užsibrėžtų tikslų, bet ir atlikti tai nuosekliai bei
užtikrintai. Marketingo mokslas yra pakankamai naujas, tačiau keičiantis rinkos sąlygoms, sparčiai
tobulėjant technologijoms – jis taip pat keičiasi, kadangi turi prisitaikyti prie vykstančių pokyčių ir
besikeičiančių vartotojų poreikių. Tad tikrai ne kiekvienas verslo įmonės ar viešojo sektoriaus įstaigos
vadovas supranta, ką iš tikrųjų reiškia žodis „marketingas“, kaip formuojama marketingo strategija,
kuri vėliau padeda verslui įsibėgėti ir augti. Dauguma įmonių ar viešojo sektoriaus įstaigų per daug
paviršutiniškai žvelgia į marketingą, painioja su reklama, nekuria strateginių įmonės planų, o tai
neleidžia įmonėms pasiekti norimų tikslų.
Temos aktualumas. Marketingo, strategijos ir planavimo žinių šiais laikais reikia
kiekvienos verslo įmonės vadovui, taip pat ir valstybinių įstaigų vadovams ir tarnautojams. Manau,
kad ši tema yra aktuali visiems įmonių ir įstaigų vadovams, norintiems, efektyviai plėtoti savo veiklą,
remiantis konkrečiai suformuotomis ir jų poreikiams pritaikytoms marketingo strategijomis.
Darbo tikslas. Remiantis Lietuvos ir užsienio mokslininkų pateiktais apibrėžimais ir
teorijomis apžvelgti marketingo strategijos ir planavimo sampratas bei marketingo planavimo procesą.
Darbo uždaviniai :
1.Marketingo strategijos ir planavimo sampratų apžvalga.
2.Marketingo planavimo proceso apžvalga
Darbo metodai: literatūros apžvalga, lyginamoji literatūros analizė.

1. MARKETINGO STRATEGIJA IR PLANAVIMAS
1.1 Marketingo strategijos samprata
Norint įsigilinti į marketingo strategijos dalyką visų pirma reikia apžvelgti marketingo ir
strategijos sampratas. Egzistuoja daugybė marketingo apibrėžimų ir sampratų, skirtingi mokslininkai
ir teoretikai pateikia skirtingus apibrėžimus. Amerikos marketingo asociacija siūlo tokį marketingo
apibrėžimą: marketingas – tai organizacijos veiksmai, kuriais siekiama sukurti ir pateikti rinkai
ekonominę vertę turinčias prekes ar paslaugas bei plėtoti santykius su jų vartotojais linkme, kuri būtų
naudinga organizacijai ar kitoms suinteresuotoms šalims.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus