Problema: Švietimo kraštovaizdis reikšmingai pasikeitė atsiradus nevalstybinėms švietimo
įstaigoms, kurios veikia konkurencinėje rinkos aplinkoje. Skirtingai nuo valstybės finansuojamų
įstaigų, šie privatūs subjektai asmenims pritraukti ir išlaikyti turi pasitelkti strategines rinkodaros
priemones. Šių rinkodaros priemonių veiksmingumas yra itin svarbus kuriant ir išlaikant klientų
lojalumą, kuris yra esminis veiksnys siekiant ilgalaikės sėkmės ir bet kurios švietimo įstaigos
reputacijos.
Šiame kontekste rinkodaros įrankiai reiškia įvairias strategijas ir taktikas, kurias taiko
švietimo įstaigos, siekdamos pranešti apie savo vertės pasiūlymą, bendrauti su potencialiais ir
esamais studentais ir kurti ilgalaikius santykius. Tai gali būti skaitmeninė rinkodara, prekės ženklo
kūrimas, viešieji ryšiai, renginių rinkodara ir personalizuota komunikacija ir kt. Kita vertus, klientų
lojalumas yra ilgalaikės teigiamos patirties ir suvoktos vertės rezultatas, dėl kurio studentas ar
globėjas įsipareigoja pasirinkti ir rekomenduoti tam tikrą įstaigą, o ne kitas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!