Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Marketingo konspektas

9.2 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Konspektai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 9 psl., (1266 ž.)
Vertinimas:
9.2 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Turinys
Marketingo skyrių strūkturos
Marketingo 1990 orentacija į 3C
Marketingo principai
Marketingo komplekso elementai
Mikroaplinka ir Makroapinka
Pirkėjų kategorijos
Rinkos tipai
Marketingo tipai pagal tikslinės rinkos pasirinkimą
Produkto naujumas iš gamintojo perspektyvos
Naujo produkto kurimo principai
Produkto gyvavimo ciklo stadijos
Kainų mažinimo ir didinimo priežastys
Kainų politikos tikslai
Kainos nustatymo metodai
Kainų strategijų tipai
Integruotojo marketingo koncepcijos samprata

Marketingo skyrių strūkturos
Funkcinėje organizacijoje – specialistai, atskaitingi marketingo vadovui.
Geografinėje organizacijoje – skyrius apima regioninius pardavimų vadybininkus.
Produkto valdymo organizacija –P&G (1926), produkto vadybininkas atsakingas už visą 
produktą.
Rinkos valdymo organizacija – skyrius struktūrizuotas pagal rinkas (verslas –verslui, valstybinė rinka…).
Marketingo 1990 orentacija į 3C
Vartotojai – vartotojų aptarnavimas, ryšių marketingas, strateginiai susivienijimai.
Konkurentai – konkurenciniai pranašumai, strateginis planavimas.
Įmonė – visos organizacijos orientaciją į rinkos tyrimus, vidinį marketingą, strateginį 
planavimą, organizacinę kultūrą, naujas organizacines formas ir didesnę organizacijos
galią.
Marketingo principai
Tikslumo principas tiksliai tam pirkėjui, kuriam jos reikia;
tiksliai tokia prekė ar paslauga, kokios jis nori;
tiksliai tada, kai to pirkėjas pageidauja;
tiksliai ten, kur pirkėjas prekės ar paslaugos nori.
Tikslo principas
marketingas nėra verslo organizacijos galutinis tikslas;
marketingas yra priemonė verslo organizacijos tikslams pasiekti;
marketingas yra verslo vadybos problemų sprendimo specifinė sritis.
Trejopos orientacijos principas
orientuotis į vartotoją;
orientuotis į tikslą;
laikytis sisteminės orientacijos.
Adaptacijos principas numato, kad marketingo kompleksas turi prisitaikyti prie aplinkos pakitimų

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus