Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių

9.5 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 14 psl., (2768 ž.)
Vertinimas:
9.5 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių
Grupinis namų darbas

Turinys
Įvadas...............................................................................................................................................3
1.Lojalumo samprata.................................................................................................................4
2.Vartotojų lojalumo objektai....................................................................................................5
3.Skatinimo priemonės stiprinant lojalumą...............................................................................6
4.Praktinis darbas.......................................................................................................................8
4.1.Kompanijos „Adidas“ sportinių batelių „Energy Boost“ prekės ženklo reklamos analizė.........8
4.2.Apie „Adidas“ kompaniją ir jos įkūrėją.....................................................................................8
4.3.Apie naująjį gaminį „Energy Boost“..........................................................................................9
4.4.Produkto reklama.......................................................................................................................9
4.5.Reklaminės kampanijos įvertinimas.........................................................................................10
4.6.Pasiūlymai................................................................................................................................11
Išvados...........................................................................................................................................12
Literatūros sąrašas.........................................................................................................................13
Lentelių turinys
1 lentelė. Lojalumo sąvokos apibrėžimai........................................................................................4
2 lentelė. trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai....................................................7
3 lentelė. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai........................................8
Paveikslėlių turinys
1 pav. Kompanijos „Adidas“ sportinių batelių reklama „Energy Boost“......................................10

Įvadas
Vienas iš esminių daugelio organizacijų tikslų – vartotojų lojalumas, todėl skiriama nemažai
pastangų lojaliems vartotojams išlaikyti. Stiprėjant konkurencijai, lojalių vartotojų išlaikymo reikšmė
bei šio proceso sudėtingumas auga, o netikrumų aibė verčia organizacijas ieškoti savitų konkuravimo
ir išlikimo priemonių. Šiandien klientų lojalumo tema yra viena pagrindinių verslo organizacijose, nes
lojalumas įmonei yra vienas iš būdų padidinti įmonės pelningumą. Lojalūs klientai - pelningi klientai,
nes atliktais tyrimais apskaičiuota, kad lojalų klientą išlaikyti yra 6 kartus pigiau nei pritrauki naują.
Pastaraisiais dešimtmečiais vis daugiau įmonių pripažįsta, kad klientų poreikių tenkinimas yra
pagrindinis sėkmingos veiklos komponentas. Taip pat gerų ketinimų ir netgi geros vadybos nepakanka.
Pirmiausia firmai reikalingas metodiškas požiūris, orientuotas į „perspektyvių“ klientų norų ir poreikių
tenkinimą. Su tuo susiję veiksmai turi sudaryti sistemingą, nuolatinį verslo procesą, kuriam vykstant
nuolat nustatinėjami ir tikslinami pageidaujami rinkos segmentai bei stebima šių segmentų lojalumą
apsprendžiančių norų ir poreikių raida.
Darbo tikslas:
Apibūdinti lojalumo programas kaip vieną iš pardavimo skatinimo priemonių.
Darbo uždaviniai:
Atskleisti lojalumo programos sampratą.
Apžvelgti lojalumo skatinimo priemones.
Darbo metodika:
Mokslinės literatūros analizė.
Mokomosios medžiagos analizė.
Informacijos internete paieška ir analizė.
1.Lojalumo samprata
Lojalumas yra senas terminas, tradiciškai naudojamas apibūdinant ištikimybę ir atsidavimą
šaliai, tikslui ar individui. Verslo kontekste lojalumas apibūdinamas kaip pirkėjo įsipareigojimas daryti
verslą su konkrečia organizacija, perkant jos prekes pakartotinai ir rekomenduojant tos įmonės prekes
draugams ir bendradarbiams. Lojalumas atsiranda, kai pirkėjui jūsų prekės ir paslaugos taip patinka,
kad jūsų konkurentai yra faktiškai pašalinami iš svarstymo ir pirkėjai išskirtinai perka iš jūsų -
kalbėdami apie jus kaip „Mano restoranas" arba „Mano viešbutis".

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus