KOKYBĖS VADYBOS PRINCIPŲ TAIKYMAS ĮMONĖS UAB „MAXIMALT“ VEIKLOJE
NAMŲ DARBAS
Turinys
Įvadas 3
Kokybės samprata 4
Kokybės vadybos sistema ISO 9001 4
ISO 9001 kokybės valdymo sistemos privalumai ir trūkumai 5
ISO 9000 grupės standartų sudėtis 6
Kokybės vadybos principai 6
UAB Maxima 7
Ekologiškų maišelių diegimas 8
Investavimas į energetikos ūkio modernizavimą 8
Atnaujinta verslo valdymo sistema 9
Išvados 10
Literatūros sąrašas 11
Įvadas
Kuo toliau, tuo daugiau įmonių siekia dominuoti, užimti rinką, automatizuoti darbą,
teikti kokybiškas paslaugas ir prekes – siekti pelno. Viso to įgyvendinimui yra naudojami
kokybės vadybos principai. Šio darbo tikslas yra pateikti ISO 9001 kokybės valdymo sistemos
aktualumą. Šiame darbe analizės objektas yra UAB „MAXIMA LT“, kuri jau propaguoja ISO
9001 kokybės valdymo sistemą.
Namų darbo uždaviniai:
1) Išanalizuoti ISO 9001 sistemos naudą;
2) Pateikti ISO 9001 diegimo privalumus ir trūkumus;
3) Apibūdinti įmonėje UAB „MAXIMA LT“ naudojamą kokybės vadybos sistemą;
4) Teorijos pagrindu pateikti siūlymus įmonės UAB „MAXIMA LT“ kokybės vadybos
sistemai gerinti.
Kokybės samprata
Transcendentiniu požiūriu “ Kokybė nėra nei mintis, nei materija, bet trečia objektyvi
realybė. Net jeigu kokybė negali būti apibrėžta, jūs žinote, kas tai yra“ ( Garvin, 1988,
Pirsig)
Produkto kokybė – ji yra objektyvi ir ją gali atspindėti produkto savybės ir požymiai.
Kokybė vartotojui – tai kiek produktas atitinka vartotojo reikalavimus. Tačiau ši
produkto sąvoką yra itin subjektyvi, kadangi kiekvienas žmogus turi savo nuomonę,
savus poreikius ir norus.
Kokybė produkto sukūrimo ir pateikimo procesuose – tai yra atitikimas iš anksčiau
nustatytų parametrų, kurie išreiškiami standartais, techninėmis sąlygomis, receptais ar
kitais dokumentais.
Vertės požiūriu – šis požiūris apibrėžia kaštais ir kainomis. Tai yra kokybiško produkto
kūrimas, kuris turi geras charakteristikas arba efektyviai eksploatuojamas priimtinais
kaštais ar kaina.
ISO 9000 kokybę apibrėžia taip : „Kokybė – turimųjų charakteristikų visumos atitikties
reikalavimams laipsnis“.
Kokybės vadybos sistema ISO 9001
Kas yra ISO 9001 serijos standartai?
ISO (International Standart Organization) – tai yra tarptautinės standartų organizacijos
kokybės vadybos sistemų standartai.
Standarto ISO 9001 esmė – rekomenduoti organizacijai, kaip turi būti sukurta efektyvi
kokybės vadybos sistema, skatinti įmonę nuolat tobulėti
Nauda, kuri gali būti gaunama naudojant kokybės vadybos sistemą pagal ISO 9001
serijos standartą, skirta šioms šalims :
Vartotojams – mažesnis klaidų skaičius ir efektyvesnis ryšys su vartotojais leis įmonei
nuolat kelti vartotojų pasitenkinimo lygį ir skatins išlikti lojaliais klientais;
Darbuotojams – aiškūs reikalavimai, darbo metodai, tikslai, o taip pat ir pati
organizacijos valdymo struktūra, didina darbuotojų motyvaciją ir skatina gerinti produktų
kokybę;
Vadovams – ISO 9001 sistema apima įmonės struktūrą, tikslus ir procedūras, todėl tai yra
efektyvus valdymo įrankis.
Savininkai (akcininkai) – didėjantis veiklos efektyvumas, augantis klientų skaičius,
didesnis pelnas ir gerėjantys rezultatai.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!