Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Kelionių agentūros „NOVATURAS“ teikiamų paslaugų paklausos analizė

9.8 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 27 psl., (4009 ž.)
Vertinimas:
9.8 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

KELIONIŲ AGENTŪROS „NOVATURAS“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ PAKLAUSA

TURINYS
SANTRAUKA 3
ĮVADAS 4
1. TIKSLINĖS TEMOS IŠTIRTUMAS 5
1.1. Paklausos ir paslaugos sampratos 5
1.2. Turizmo industrija 6
2. KELIONIŲ AGENTŪROS „NOVATURAS“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ PAKLAUSOS
TYRIMO METODIKA IR ORGANIZAVIMAS 9
2.1. Kelionių agentūros „Novaturas“ veiklos charakteristika 9
2.2. Tyrimo metodika ir organizavimas 9
3. KELIONIŲ AGENTŪROS „NOVATURAS“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ PAKLAUSOS
TYRIMO REZULTATAI 12
4. KELIONIŲ AGENTŪROS „NOVATURAS“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ PAKLAUSOS
TYRIMO REZULTATŲ APTARIMAS 19
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 21
LITERATŪRA 22

SANTRAUKA
Raktiniai žodžiai: turizmas, kelionė, paslauga, paklausa, vartotojas.
Darbo objektas – kelionių agentūros „Novaturas“ teikiamų paslaugų paklausa
Tyrimo problema – kaip vartotojai vertina kelionių agentūros „Novaturas“ teikiamas
paslaugas.
Tyrimo tikslas – įvertinti kelionių agentūros „Novaturas“ teikiamų paslaugų paklausą
Tyrimo uždaviniai:
išnagrinėti paklausos ir paslaugos teorinius aspektus;
pristatyti kelionių agentūra „Novaturas“ veiklos charakteristiką;
atlikti anketinį apklausą;
pateikti išvadas.
Svarbiausios išvados: didelė dalis respondentų naudojasi kelionių agentūros „Novaturas“
paslaugomis, daugumai svarbi kelionės kaina, svarbios akcijos, tik mažai daliai svarbu
sezoniškumas, labai svarbi aukšta paslaugų kokybė, trečdaliui viešbučių apgyvendinimo paslaugos,
maitinimo paslaugos ir ekskursijų organizavimo paslaugos, ne visi respondentai yra linkę naudotis
pilnu kelionės paslaugų paketu. Nagrinėjamos kelionių agentūros teikiamų paslaugų kainos
prieinamos kainos iš dalies, būtina lanksti kainodara.

ĮVADAS
Darbo temos aktualumas. Turizmo plėtra turi didelę reikšmę socialinei ekonominei būklei
gerinti. Plėtojant turizmo paslaugų verslą ir infrastruktūrą skatinama ekonomika, vystomas verslas.
Šiuo metu Lietuvoje atsiranda vis daugiau turizmo agentūrų, teikiančių turizmo paslaugas.
Tikslinga nagrinėti teikiamų paslaugų paklausą.
Šiame darbe nagrinėsime kelionių agentūros „Novaturas“ teikiamų paslaugų paklausą.
Darbo objektas – kelionių agentūra „Novaturas“.
Darbo tikslas – atlikus literatūros teorinę apžvalgą, ištirti kelionių agentūros „Novaturas“
teikiamų paslaugų paklausą, atliekant anketinį tyrimą.
Darbo uždaviniai:
išnagrinėti paklausos ir paslaugos teorinius aspektus;
pristatyti kelionių agentūra „Novaturas“ veiklos charakteristiką;
atlikti anketinį apklausą;
pateikti rekomendacijas ir išvadas.
Darbo metodai:
mokslinės literatūros analizė;
statistinių duomenų analizė;
anketinė apklausa;
grafiniai duomenų vaizdavimo būdai;
Šiame darbe naudotasi Lietuvos Respublikos Statistikos departamento internetine svetaine,
Lietuvos Respublikos turizmo įstatymo ir Lietuvos Respublikos paslaugų įstatymo duomenimis bei
kitų internetinių svetainių duomenimis.
Darbą sudaro: santrauka, įvadas, tyrimo metodika ir organizavimas, rezultatai, išvados,
literatūros sąrašas ir priedai. Šiame darbe yra: 1 lentelė, 15 paveikslėlių, 2 priedai ir 10 literatūros
šaltinių.

1. TIKSLINĖS TEMOS IŠTIRTUMAS
1.1. Paklausos ir paslaugos sampratos
Paslauga – bet kokia savarankiška, paprastai už užmokestį atliekama ūkinė komercinė veikla,
kurios nereglamentuoja nuostatos dėl prekių, kapitalo ar asmenų judėjimo laisvės (Lietuvos
Respublikos paslaugų įstatymas).
Vartojimas (paklausa) (angl. demand, consumption) – ekonomikoje santykis tarp prekių bei
paslaugų kainų, jų kiekio, kurį vartotojas nori ir gali įsigyti per laikotarpį, su sąlyga, kad nesikeičia
kiti rinkos elementai (ceteris paribus).
Paklausa – tai rinkos subjektų – pirkėjo ir pardavėjo (arba vartotojo ir gamintojo) – interesai
rinkoje reiškiasi pasiūlos ir paklausos forma.
Paklausa turizmo paslaugų rinkoje – tai turizmo produkto kiekis, kurį mokūs turistai gali
įsigyti už tam tikrą kainą per tam tikrą laiko tarpą (Hassan, 2000).

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus