Socialinės reklamos vertinimo kriterijai (10 balų sistema)
1. Vizualinė kokybė ir montažas (0–4 balai)
• 0–1 balas: Prasta vaizdo kokybė, montažo nėra arba jis chaotiškas, fonas ir spalvos netinkamai parinkti.
• 2 balai: Aiškus vaizdas, bet montažas neišbaigtas, spalvos ir kompozicija ne visada dera.
• 3 balai: Kokybiškas vaizdas, gerai parinktos spalvos, fonas, naudojami paprasti, bet
veiksmingi montažo sprendimai.
• 4 balai: Profesionaliai atrodantis vaizdas, kruopštus montažas, spalvos, apšvietimas ir fonas
parinkti tikslingai.
2. Turinys ir idėja (0–4 balai)
• 0–1 balas: Turinys nenuoseklus, sunku suprasti pagrindinę mintį, reklama neįtraukia.
• 2 balai: Pagrindinė mintis aiški, bet pateikimas galėtų būti įtaigesnis.
• 3 balai: Aiški, logiška ir įdomi istorija, reklama palieka įspūdį.
• 4 balai: Kūrybiškai ir originaliai išreikšta socialinė žinutė, stiprus emocinis poveikis.
3. Garsas ir kalba (0–2 balai)
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!