Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

KAINODAROS PRINCIPAI IR KAINŲ NUSTATYMO BŪDAI

9.8 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 22 psl., (3584 ž.)
Vertinimas:
9.8 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

KAINODAROS PRINCIPAI IR KAINŲ NUSTATYMO BŪDAI
SAVARANKIŠKAS DARBAS

TURINYS
ĮVADAS 3
1.KAINOS SĄMPRATA IR REIKŠMĖ 4
1.1 Kainos nustatymo metodai 4
1.2 Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus 6
2. KAINŲ POLITIKA IR JOS TIKSLAI 8
3. KAINODARA SKIRTINGUOSE RINKOS TIPUOSE 10
4.KAINŲ NUOLAIDŲ SISTEMA 13
5.UAB „KREGŽDUTĖ“ ANALIZĖ 15
5.1 Įmonės charakteristika 15
5.2 Kainų nustatymo būdai įmonėje “Kregždutė” 17
IŠVADOS 21
LITERATŪRA: 22
LENTELIŲ IR GRAFIKŲ SĄRAŠAS
1.2 1 pav. Kainos lygį lemiantys veiksniai 7
3.1 1 pav. Konkurencijos analizė 10
3.1 2 pav. Tobula konkurencija 10
4. 1 pav. Nuolaidų šaltiniai 13
5. 1 pav. Uždarosios akcinės bendrovės valdymo schema 15
5.2 1 lentelė Pradiniai duomenys 18
5.2 2 pav. Gamybos apimtis planuojamuoju ir ataskaitiniu laikotarpiu 19
5.2 2 pav. Planuojama gaminio kaina 20

ĮVADAS
Kaip ir dauguma marketingo sprendimų, kainodara – tai menas, sumanumas. Jis
priklauso nuo metodo teisingo pasirinkimo ir nuo skaičiavimų tikslumo. Geram sprendimui reikia
išsiaiškinti veiksnius, lemiančius tai, kad vienos kainodaros strategijos konkrečiomis aplinkybėmis
yra veiksmingos, o kitos netinkančios. Įmonės turi suprasti kiekvienos kainą sąlygojančios veiksnių
grupės – sąnaudų, klientų/vartotojų, konkurencijos, įmonės strateginių ir konkrečių tikslų bei
taktikos – veikimą atskirai ir jų sąveiką, kad galėtų parengti efektyvią kainodaros strategiją.
Kaina yra priemonė nustatant tam tikrus santykius tarp įmonės ir pirkėjų, padeda
suformuoti įspūdį apie ją ir gali turėti įtakos tolesniam jos vystymuisi. Kainos nusako įmonės
rentabilumą bei pelningumą ir, tuo pačiu, jos gyvybingumą. Ji labai svarbus elementas
apibūdinantis įmonės finansinį stabilumą ir galinga priemonė kovojant su konkurentais . Kainodara
yra priemonė įmonės tikslams pasiekti.
Darbo tikslas:
išanalizuoti kainodaros sistemą UAB „Kregždutė“.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti literatūrą apie kainų sudarymą;
2.Apibūdinti pasirinktą įmonę, rinką, kurioje ji veikia;
3.Apibūdinti įmonės kainodaros strategiją;

1. KAINOS SĄMPRATA IR REIKŠMĖ
Sunku šiandien nustebinti verslo žmones kalbomis apie kainų politika.
Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus , kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja
kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan.
Tačiau paminėti veiksmai neretai turi momentinį pobūdį. Kainodaros klausimus panagrinėti verčia
šių dienų realijos: praėjo laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti
pirkėjus- spaudžiant aštrėjančiai konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tačiau mažėjo pelno
sąskaita ir didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Tokių įmonių darbuotojams tenka ieškoti
alternatyvų vykdomai kainų politikai. Efektyviau kainodaroje remtis ne pavieniais klausimais, o
klausimus spręsti kompleksiškai, žvelgiant į šią problemą kaip į procesą.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus