Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Įtraukiojo ugdymo įstaigos situacijos analizė

9.5 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Skaidrės / prezentacijos
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: PPTX failas
Apimtis: 15 psl., (1638 ž.)
Vertinimas:
9.5 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Įvadas
Temos aktualumas. Įtraukiojo ugdymo situacija yra aktuali ir sudėtinga tema, kuri sulaukė didelio dėmesio.
Įtraukusis ugdymas, kurio metu skirtingi ir įvairūs mokiniai mokosi vienas šalia kito toje pačioje klasėje, yra
vertinamas dėl įvairovės skatinimo, unikalaus indėlio ir kiekvieno vaiko priklausymo jausmo ugdymo. Tačiau jį
įgyvendinant kyla iššūkių, įskaitant tyrėjų, politikos formuotojų ir mokytojų rengėjų supratimo skirtumus, taip pat susirūpinimą dėl įprastų mokyklų ir praktikų pasirengimo visapusiškai įgyvendinti įtraukųjį ugdymą. Labai svarbu toliau analizuoti ir spręsti su įtraukiojo ugdymu susijusius sudėtingumus ir iššūkius, siekiant užtikrinti, kad kiekvienas vaikas galėtų gauti kokybišką išsilavinimą ir jaustųsi įtrauktas bei palaikomas mokymosi aplinkoje.
Tikslas. Atlikti Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazijos įtraukiojo ugdymo situacijos analizę.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti įtraukiojo ugdymo poreikį įstaigoje teoriniu aspektu.
2. Apžvelgti Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazijos pasirengimą.
3. Apibrėžti problemines Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazijos įtraukiojo ugdymo dimensijos sritis.
Naudota literatūra. Darbe naudoti įvairūs moksliniai šaltiniai, susiję su nagrinėjama tema. Įtraukųjį ugdymą
nagrinėjo tokie autoriia kaip A. Hayes ir J. Bullat (2017), G. Magnusson, K. Goransson ir G. Linndqvist (2019). L.
McManis (2017) ir S. Stubbs (2008). Taip pat nemažai informacijos pateikia ir tokia šaltiniai: MSU Denver,
Unicef.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Panašūs darbai

Atsiliepimai apie mus