Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

ĮMONIŲ KOMUNIKACIJOS SOCIALINĖSE MEDIJOSE POVEIKIS VEIKLOS REZULTATAMS

9.2 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 84 psl., (23300 ž.)
Vertinimas:
9.2 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

VILNIAUS UNIVERSITET AS
EKONOMIKOS IR VERSLO ADMINISTRAVIMO FAKULTET AS


VERSLAS IR TEISĖ
BAIGIAMASIS BAKALAURO DARBAS
ĮMONIŲ KOMUNIKACIJOS SOCIALINĖSE MEDIJOSE POVEIKIS VEIKLOS REZULTATAMS

TURINYS
ĮVADAS 3
1. ĮMONIŲ KOMUNIKACIJOS SOCIALINĖSE MEDIJOSE POVEIKIO VEIKLOS
REZULTATAMS KONCEPTUALŪS IR VERTINAMIEJI ASPEKTAI 6
1.1. Komunikacijos socialinėse medijose samprata 6
1.2. Komunikacijos socialinėse medijose poveikio rezultatams matavimo galimybė 9
1.3. Įmonių komunikacijos socialinėse medijose poveikio veiklos rezultatams ankstesnių mokslinių tyrimų analizė 14
2. SOCIALINIŲ TINKLŲ KOMUNIKACIJOS POVEIKIS ĮMONĖS VEIKLAI TYRIMO
METODOLOGIJA 19
2.1. Tyrimo dalyviai ir jų atranka 19
2.2. Tyrimo metodas 21
2.3. Tyrimo eiga ir instrumentai 22
2.3.1. Duomenų rinkimas 22
2.3.2. Tyrimo organizavimas ir jo eiga 24
3. SOCIALINIŲ TINKLŲ KOMUNIKACIJOS POVEIKIS ĮMONĖS VEIKLAI TYRIMO ANALIZĖ 25
3.1. Teminės analizės rezultatai 25
3.1.1 Darbuotojai 28
3.1.2 Apyvarta 30
3.1.3 Žinomumas 35
3.1.3 Rinka 37
4. REZULTATŲ APTARIMAS 42
IŠVADOS 45
PASIŪLYMAI 47
LITERATŪROS SĄRAŠAS 49
SUMMARY 54
PRIEDAI 55

ĮVADAS
Darbo temos aktualumas ir problema. XXI amžiuje šiuolaikinių technologijų įtaka yra
neabejotina, nes jos tampa vienu iš esminių mūsų gyvenimo elementų. Vos per vieną dešimtmetį
socialinė žiniasklaida sukėlė revoliuciją daugelio žmonių gyvenime, todėl susilaukė didelio
susidomėjimo tiek iš pramonės, tiek iš mokslininkų bendruomenės (Ngai, E. W., Tao, S. S., &
Moon, K. K., 2015). Socialinės medijos greitai įsilieja į komercinę aplinką ir atlieka svarbų
vaidmenį organizacinėje rinkodaroje. Socialiniai tinklai laikomi galinga verslo priemone, todėl
kyla mokslinis klausimas: ar socialinė žiniasklaida naudojama tikslingai ir ar išnaudojamos visos
jos galimybės? (Donculaitė, M., & Vasilienė-Vasiliauskienė, V., 2017). Išpopuliarėjus
internetinėms platformoms, vartotojai susidūrė su unikaliais iššūkiais ir galimybėmis. Didžiausio
susidomėjimo sulaukė bendruomeninio bendravimo formos, kurios tapo pagrindiniu naudotojų
pasirinkimo aspektu (Hardey, M., 2009). Todėl norint išlikti aktualiam, žinomam bei
konkurencingam vartotojui, socialinėje erdvėje yra svarbu gebėti prisitaikyti prie besikeičiančių
pokyčių ir tinkamai komunikuoti. Tai įpareigoja vartotojus nuolat stebėti socialinės aplinkos
kintančias tendencijas. Nauja informacinių ir ryšių technologijų kryptis, vadinama įmonių
socialiniu tinklu, paplito organizacijose, kad padėtų palaikyti tarpasmeninį bendravimą ir
bendradarbiavimą pastaraisiais metais (Forsgren ir Byström 2017). Įmonės atstovai entuziastingai
integruoja socialinę žiniasklaidą į savo reklamos programas, kad paskatintų skaitmeninį
įsitraukimą (Voorveld, van Noort, G., Muntinga, D. G., & Bronner, F., 2018).Galima daryti
išvadą, kad greitai besivystančiame technologijų amžiuje socialinė žiniasklaida suteikia įmonėms
galimybę - suasmeninti savo pranešimus, kurti bendruomenes ir užmegzti ryšius su klientais.
Glaudesnis bendradarbiavimas su partneriais ir potencialiais klientais, skatina naują dalijimosi
turiniu erą, lemiančią gilesnį ir prasmingesnį ryšį su klientais (Rodriguez, Michael, et al., 2012).
Populiarėjant socialinei žiniasklaidai, vis daugiau įmonių - nuo pradedančiųjų, mažų ir
vidutinių įmonių iki tarptautinių korporacijų - kasdienėje veikloje naudoja socialinę žiniasklaidą
(Andriole, 2010). Anksčiau socialiniai tinklai buvo naudojami informacijai apie įmonę ar prekės
ženklą perteikti, tačiau šiandien įmonės naudoja socialinę žiniasklaidą savo rinkodaros tikslams ir
planams įgyvendinti, kad skatintų vartotojų įsitraukimą, santykius su klientais ir gautų aktualių
įžvalgų apie vartotojus (Alalwan et al., 2017). Šios priemonės tapo ne tik plačiausiai naudojama
technologija, bet ir tapo būtina daugeliui įmonių siekiant geriau vykdyti įprastą veiklą. Socialinės
žiniasklaidos poveikis valdymui ir verslui yra susijęs (Birkenshaw ir Crainer, 2010). Tai įrodo,
kad socialinė žiniasklaida daro įtaką ne tik organizacijos valdymui, bet ir įmonių strategijos
formavimui konkurencinėje aplinkoje. Manoma, kad...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus