Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

ĮMONĖS UAB „IZOTON“ VIRTUALIŲ DARBO SKELBIMŲ POZICIONAVIMO TOBULINIMAS

9.5 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Marketingas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 67 psl., (13178 ž.)
Vertinimas:
9.5 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ĮMONĖS UAB „IZOTON“ VIRTUALIŲ DARBO SKELBIMŲ POZICIONAVIMO TOBULINIMAS
B a i g i a m a s i s d a r b a s

TURINYS
SANTRAUKA 5
SUMMARY 6
ĮVADAS 7
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 9
1.1 Virtualių darbo skelbimų samprata 9
1.2 Pozicionavimo samprata 13
1.3 Pozicionavimo procesas 15
2. TYRIMO DIZAINAS 21
2.1 Tyrimo eiga 21
2.2 Įmonės UAB „Izoton“ veiklos pristatymas 22
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 24
3.1 Konkurentų analizė 24
3.2 Kiekybinio tyrimo rezultatai ir aptarimas 32
4. TAIKOMASIS PROJEKTAS 43
4.1 Tikslinės rinkos identifikavimas 43
4.2 Suvokimo žemėlapis 44
4.3 SSGG analizė 46
4.4 Išskirtinumo identifikavimas 46
4.5 Virtualių darbo skelbimų pozicionavimo pasiūlymas 47
IŠVADOS 51
LITERATŪROS SĄRAŠAS 52
PRIEDAI 62

ĮVADAS
Temos aktualumas. Augant konkurencijai, įmonės vis dažniau pasitelkia internetinę erdvę
komunikacijai ne tik apie teikiamas paslaugas, produktus, bet ir apie laisvas darbo vietas. Oficialios
statistikos portalo duomenimis, per pastaruosius penkerius metus vis augo įmonių skaičius
Lietuvoje, nuo 2017 iki 2023 metų padidėjo net 19,6 proc. O naujausiais užimtumo tarnybos
duomenimis šių metų vasarį laisvų darbo vietų įregistruota 0,9 tūkst. daugiau nei praėjusių metų
vasarį. Siekdami pritraukti kuo daugiau darbo ieškančių asmenų, darbdaviai renkasi skirtingas
įdarbinimo priemones. Devaro (2008) išskiria du pagrindinius įdarbinimo būdus: neoficialūs
metodai – esamų darbuotojų ar draugų rekomendacijos, formalūs metodai apima skelbimus
laikraščiuose, valstybinių ir privačių įdarbinimo agentūrų paslaugas. Anksčiau darbo skelbimai
laikraščiuose, televizijoje, buvo vieni populiariausių metodų darbuotojų paieškai, tačiau šiai dienai,
kai internetas tapo kasdien pasiekiamas, virtualūs darbo skelbimai darbo portaluose, įmonių
svetainėse, socialiniuose tinkluose tapo pagrindiniu būdu pritraukti darbuotojus (Sultana, Shahriar,
Akter, Rahman, 2018). Darbuotojų paieškai įmonės pasitelkia įvairiausius metodus, požiūris tampa
vis modernesnis, kai kuriais atvejais pasitelkiamas net dirbtinis intelektas (Abuladze ir Hasimi,
2023). Žinoma, svarbu ne tik skelbti darbo skelbimus virtualioje erdvėje, kad efektyviai pasiekti
darbuotojus, bet ir nustatyti norimą įmonės poziciją. Įmonės kaip darbdavio įvaizdžio pozicija itin
svarbi, kadangi tai palengvina atrankos procesus ir suteikia daugiau galimybių surasti aukštesnio
išsilavinimo ir įgūdžių turinčius darbuotojus (Vijayalakshmi ir Uthayasuriyan, 2015).
Pozicionavimo metu pasirenkama strategija, kokias asociacijas norima sukurti klientų, ar kitaip,
būsimų darbuotojų mintyse (Czinkota, Kotabe, Vrontis, Shams, 2021).
Virtualių darbo skelbimų pozicionavimo tema itin nauja ir dar mažai nagrinėta. Galima rasti
daug mokslinės informacijos apie elektroninio įdarbinimo procesus ir darbdavio pozicionavimą,
tačiau mažai mokslininkų nagrinėja apie virtualių darbo skelbimų pozicionavimą. Šiame darbe
siekiama išnagrinėti virtualių darbo skelbimų pozicionavimą teoriniu bei praktiniu aspektu.
Tyrimo problema. Augant konkurencijai tarp įmonių iškyla darbuotojų trūkumo problema.
Įmonės pasitelkia elektroninę erdvę, kad ne tik informuoti apie save, bet ir išsiskirti, pritraukti
naujus darbuotojus. Tad kyla klausimas, kokie svarbiausi virtualių darbo skelbimų pozicionavimo
elementai, efektyviam naujų darbuotojų pritraukimui?
Tyrimo objektas. Įmonės UAB „Izoton“ virtualių darbo skelbimų pozicionavimas.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus