ĮMONĖS „SWEDBANK“ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS ANALIZĖ
Savarankiškas darbas
TURINYS
1. ĮVADAS 3
2. „SWEDBANK“ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖ 4
2.1 „Swedbank“įmonės pristatymas 4
2.2 „SWEDBANK“ SOCIALINĖ ATSAKOMYBĖ 5
3. SOCIALINIŲ ATSAKOMYBIŲ ANALIZĖ 7
3.1 Socialinė atsakomybė darbuotojams 7
3.2 Socialinė atsakomybė klientams 8
3.3 Socialinė atsakomybė visuomenėje 11
3.4 Socialinė atsakomybė aplinkosaugoje 13
IŠVADOS 15
ŠALTINIAI 16
PRIEDAI 16
1. ĮVADAS
Temos aktualumas:
Įmonių socialinė atsakomybė tampa vis aktualesniu klausimu visuomenėje, dėl šios
priežasties, socialinės atsakomybės diegimas bei supratimas tampa vis svarbesnis šiuolaikinėje
įmonėje. Įmonės socialinė atsakomybė apima visą paslaugų kokybės, produkto gamybos ciklą bei su
tuo susijusius etinius, socialinius, aplinkosauginius ir finansinius aspektus. ISĄ naudojama kaip
priemonė užkirsti grėsmę kylančiai natūraliai aplinkai, mažėjant gamtiniams ištekliams, klimato
kaitai, socialiniams iššūkiams bei kitiems iššūkiams susijusiems su globalizacijos problemomis.
Organizacijoms, kurios siekia veikti socialiai atsakingai, tinkamos gairės, kaip SA principus paversti
rezultatyviais veiksmais, yra aprašytos ISO 26000. Tai yra visa ką apimantis konceptualus gairių
standartas, kurio pagrindu įgyvendinama ĮSA organizacijoje. Taip pat, verta paminėti ir tai, kad ir
ĮSA nauda yra labai įvairiapusė: gerina įmonės įvaizdį, pritraukia ir išlaiko geriausius darbuotojus,
sumažina energijos sąnaudas ir atliekų kiekį bei joms skiriamas išlaidas, prisideda prie gyvenimo
kokybės gerinimo ir kt. Šiomis dienomis vis daugiau žmonių naudojasi įvairiomis banko
paslaugomis, tad kad įmonė sėkmingai funkcionuotų, organizacijai būtina taikytis prie nuolatos
besikeičiančių visuomenės vertybių, tokių kaip naudos siekimo ne tik sau, bet gamtai ir visuomenei,
ilgalaikės plėtros tendencijos, naudingų partnerystės ryšių.
Kaip socialiai atsakingos įmonės pavyzdį, pasirinkome nagrinėti Švedijos komercinį banką
„Swedbank“ ir išsiaiškinsime, kaip ši įmonė yra socialiai atsakinga sau, darbuotojams, klientams,
visuomenei ir gamtai.
Darbo tikslas. Parengti įmonės „ Swedbank“ socialinės atsakomybės analizę.
Darbo objektas. „Swedbank“ įgyvendinama socialiai atsakinga veikla.
Darbo uždaviniai tikslui pasiekti:
1. Išanalizuoti įmonės „Swedbank“ socialinės atsakomybės ataskaitą;
2. Pateikti įmonės „Swedbank“ socialinės atsakomybės analizę;
3. Pateikti išvadas.
Tyrimo metodai.
1. Įmonės pažangos ataskaita;
2.Įmonės tvarios veiklos ataskaita.
2. „SWEDBANK“ SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖ
2.1„Swedbank“įmonės pristatymas
„Swedbank" - vienas pirmaujančių komercinių bankų mūsų šalyje. Jis teikia visas bankines
paslaugas daugeliui privačių asmenų ir įmonių. AB „Swedbank“ bankas santykius su klientais
grindžia ilgalaikiu pasitikėjimu, suteikiant jiems finansiniams klausimams spręsti reikalingų
priemonių ir žinių, kartu siūlant paprastus ir aiškius finansinius sprendimus. Savo veikla siekia
skatinti stiprią ir tvarią daugelio gyventojų bei įmonių finansinę padėtį. Puoselėdami ilgalaikius
santykius su klientais nuolat rūpinasi savo paslaugų kokybe ir aptarnavimu - klausia ir klausosi savo
klientų. “Swedbank“ banko atstovai tiki, kad jų siūlomi patarimai ir sprendimai padeda įgyvendinti
mūsų viziją. „Swedbank“ Lietuvoje veikia kartu su antrinėmis įmonėmis: „Swedbank lizingas“, UAB
, „Swedbank autoparko valdymas“, UAB „Swedbank valda“ , UAB, „Swedbank Life Insurance SE“
Lietuvos filialas.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!