Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Ekspedicijos įmonės verslo planas

9.9 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Ekonomika , Verslo planai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 48 psl., (9743 ž.)
Vertinimas:
9.9 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

KURSINIS PROJEKTAS
Ekspedicijos įmonės UAB „BALTIC EXPRESS“ verslo planas

Įvadas
Šio projekto tikslas yra bendrai aspektais išnagrinėti transporto paslaugų rinką šalyje –
konkrečiai apibrėžti ekspedicines paslaugas teikiančias įmones, jų verslo aplinką, galimybes,
numatyti pasiūlos subjektus ir konkurencingumą.
Toliau išanalizuoti konkrečią ekspedicinę įmonę t.y UAB „Baltic Express“. Pateikti
bendrą informacija apie įmonę, jos veiklą, teikiamas paslaugas, valdymo struktūrą, darbuotojų
darbo specifiką, taip pat aptarti įmonės konkurencingumą rinkoje ir veiklos riziką.
Atsižvelgiant į paskutinių trijų metų ataskaitas (2009,2010,2011) įvertinti finansinę įmonės
būklę ir numatyti galimas įmonės vystymosi perspektyvas.

1. Transporto paslaugų rinkos analizė šalyje
1.1 Šalies verslo aplinka ir išorinių veiksnių poveikis
Šiame darbe yra nagrinėjama transporto paslaugų rinka, konkrečiai – transporto
ekspedicinė įmonė. Tokio tipo įmonėms didelę įtaką daro šalies verslo aplinka. Pirmiausia,
kiekviena nauja ar sena įmonė turi laikytis galiojančių šalies įstatymų, mokėti mokesčius ir
turėti reikiamus dokumentus, kurie leistų vykdyti veiklą. Visas šalies įmones veikia išoriniai ir
vidiniai aplinkos veiksniai. Išoriniai aplinkos veiksniai yra tokie, kurie nepriklauso nuo verslo
įmonės, tačiau daro įtaką jos veiklai. Vidiniai aplinkos veiksniai yra įmonės darbuotojai,
valdyba ar savininkai, visi tie, nuo kurių sprendimų vienaip ar kitaip priklauso įmonės veikla.
Nustatyti ir įvertinti organizacijos išorinę aplinką yra sunku. Tačiau šiuolaikinis
organizacijos valdymas – neatsiejamas nuo pastovaus išorinių faktų, veikiančių visą
organizacijos veiklą, vertinimo, tinkamo ir savalaikio sprendimo priėmimo.
Transporto ekspedicinei įmonei įtaką daro tokie išorinės aplinkos veiksniai: (1 pav.)
Vartotojai ( paslaugų užsakovai). Vartotojas yra bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, kuris
užsako paslaugą įmonėje. Tai gali būti užsakymas pervežti, sandėliuoti, markiruoti, pakuoti
ar atlikti bet kokias kitas operacijas, kurias teikia įmonė.
Ekspedicinėse įmonėse egzistuoja keli klientų tipai. Vieni jų yra tiesioginiai ir
nuolatiniai klientai, su kuriais yra sudarytos ilgalaikės ekspedijavimo sutartys, kiti – teikia
vienkartinius užsakymus ir tretieji – dažniausiai vienos ar kitos šalies partneriai su kuriais
taip pat yra sudaryta dvišalė bendradarbiavimo sutartis.
Kiekvienas klientas daro įtaką įmonės veiklai. Yra labai aiški formuluotė, nusakanti
kliento reikšmę įmonei – nebus kliento – nebus pajamų, nebus pajamų – nebus įmonės. Ši
formuluotė detalesnio paaiškinimo tikrai nereikalauja, visi įmonių savininkai puikiai
supranta kliento reikšmę, teikiamų paslaugų kokybės įtaką esamiems ir galimiems klientams.
Vyriausybė. Įmonės veikla yra įtakojama įstatymais, kuriuos sukuria vyriausybės
atstovai. Transporto paslaugų rinką daugiausiai reguliuoja Susisiekimo ministerija.
Kiekvienai transporto įmonei užsiimančiai krovinių pervežimu vidaus ir tarptautiniais
maršrutais yra reikalinga licencija, kurią išduoda Valstybinė kelių transporto inspekcija prie
Susisiekimo ministerijos (VKTI). Visos transporto įmonės, norinčios įsigyti licenciją turi
atitikti tris pagrindinius reikalavimus: Įmonės finansinis pajėgumas, įmonės vadovo
profesinės kompetencijos atitikimas ir įmonės vadovo gera reputacija.
Tiekėjai. Ekspedicinės transporto įmonės pagrindiniai tiekėjai yra vežėjai – įmonės
suteikiančios transporto priemones, kuriomis yra vežami kroviniai. Tokiu atveju
ekspedicinės įmonės neturi rūpintis transporto parku (kuro, atsarginių detalių ir kt.
tiekėjais); ryšio tiekėjai – įmonės suteikiančios interneto, telefono, mobilaus ryšio paslaugas
ekspedicinei įmonei, be kurių įmonė negali vykdyti savo tiesioginės veiklos; partneriai ir jų
paslaugos – gerai išvystytas partnerių tinklas suteikia įmonei didesnį konkurencinį
pranašumą prieš kitas tokio pobūdžio įmones. Jų paslaugos leidžia sutelkti smulkius
krovinius į vieną vietą, taip mažinant kaštus.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus